koentjepsv Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Hallo, Zou iemand mij wat tips willen geven voor deze missie. Ik heb geprobeerd de auto laten ontploffen maar dan is het mission failed. Wat moet ik doen ?? Reageren
RedNeck Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 ik weet het niet cker maar dit is toch die missie dat je met zon diggie van zero een auto moet volgen nou als ik gelijk heb over welke missie het is dan moet je allen die persoon die in de auto zit eruit krijgen door drive-by´s te doen (zonder dat de auto onploft) of zorgen dat ze stil staat en haar eruit te trekken ik hoop dat je hiermee verder komt Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 ik weet het niet cker maar dit is toch die missie dat je met zon diggie van zero een auto moet volgen nou als ik gelijk heb over welke missie het is dan moet je allen die persoon die in de auto zit eruit krijgen door drive-by´s te doen (zonder dat de auto onploft) of zorgen dat ze stil staat en haar eruit te trekken ik hoop dat je hiermee verder komt of kijk anders in de walktrouy in www.gtagames.nl Reageren
SilverDust Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 nee in deze missie moet je die signalen oppikken vordat ze wit zijn (map) en je moet haar stilzetten niet met drive-by maar met een P.I.T manouvre Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Hey, Bij deze missie moet je idd een PIT Meneuvre gebruiken. Die heb je geleerd in de auto school! Er zit een vrouw in de auto die heel hard wegrijd. Hoe beter de kleur op je radar is deste dichtbijer je bij haar bent (van rood naar wit, hoe roder hoe dichterbij de auto is. Als die bijna wit is moet je snel opschieten anders is de missies verloren)! Als je zo dicht bij haar ben zie je haar rijden en moet je een Pit Meneuvre bij haar uitoefenen! Dan stapt ze uit en moet je de auto van haar terug brengen naar het (benzine)station! Mocht je er echt niet uitkomen zet je Savegame op de aanvraag, kijk eerst wel even naar de regels en het voorbeeld!! Ohja Rapidshare is momenteel heel sloom zet je savegame dan even in je bijlage (max. 1mb) en kun je hem vast wel weer verwijderen (heb geen ervaringen met bijlage's). Ruurd31 Bewerkt: 31 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.