Jump to content

Zeroing in ?


koentjepsv

Recommended Posts

ik weet het niet cker maar dit is toch die missie dat je met zon diggie van zero een auto moet volgen

nou als ik gelijk heb over welke missie het is dan moet je allen die persoon die in de auto zit eruit krijgen door drive-by´s te doen (zonder dat de auto onploft) of zorgen dat ze stil staat en haar eruit te trekken

ik hoop dat je hiermee verder komt

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet cker maar dit is toch die missie dat je met zon diggie van zero een auto moet volgen

nou als ik gelijk heb over welke missie het is dan moet je allen die persoon die in de auto zit eruit krijgen door drive-by´s te doen (zonder dat de auto onploft) of zorgen dat ze stil staat en haar eruit te trekken

ik hoop dat je hiermee verder komt

of kijk anders in de walktrouy

in www.gtagames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Bij deze missie moet je idd een PIT Meneuvre gebruiken. Die heb je geleerd in de auto school! Er zit een vrouw in de auto die heel hard wegrijd. Hoe beter de kleur op je radar is deste dichtbijer je bij haar bent (van rood naar wit, hoe roder hoe dichterbij de auto is. Als die bijna wit is moet je snel opschieten anders is de missies verloren)! Als je zo dicht bij haar ben zie je haar rijden en moet je een Pit Meneuvre bij haar uitoefenen! Dan stapt ze uit en moet je de auto van haar terug brengen naar het (benzine)station!

Mocht je er echt niet uitkomen zet je Savegame op de aanvraag, kijk eerst wel even naar de regels en het voorbeeld!! Ohja Rapidshare is momenteel heel sloom zet je savegame dan even in je bijlage (max. 1mb) en kun je hem vast wel weer verwijderen (heb geen ervaringen met bijlage's).

Ruurd31

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...