as31 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik heb gelezen dat voor het spelen vaan GTA LC, heb je v. 2.0 nodig. Nu heb ik ook gelezen dta er bij het spel een update komt om je psp te kunnen updaten als je b.v.b 1.5 hebt. Weet iemand wat meer ????? Reageren
vice cityr Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 als het nodig is dan zal 2.0 er wel bij zitten maar ik denk het niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Bij het aankopen van dat value pack zit er een umd bij waar enkele trailers van spelletjes, enkele muziek clips zitten en er zit inderdaad ook een update bij naar 2.0. Reageren
arnie Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 En voor welke spellen of voor wat anders heb je 2.0 nodig? Reageren
Insane Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 voor filmpjes en andere dingen die je van www.yourpsp.com kan downloaden heb je ook 2.0 nodig Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 maak dit topic iets duidelijker, wat moet je 2.0 hebben? het spel? psp zelf? firmware ofzoiets? als firmware is ( zo heet ut tog? ) ja dan heb je 2.0 nodig Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Als je Gta Liberty city stories koopt heb je inderdaad versie 2.00 nodig, die zit op de UMD van Gta en kun je dus gemakkelijk installeren, Omdat op de Demo van de Value pack in europa die daar ook al op stond, staat hij waarschijnlijk dus niet op de Europese Gta lcs. Reageren
Samurai Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Als je Gta Liberty city stories koopt heb je inderdaad versie 2.00 nodig, die zit op de UMD van Gta en kun je dus gemakkelijk installeren, Omdat op de Demo van de Value pack in europa die daar ook al op stond, staat hij waarschijnlijk dus niet op de Europese Gta lcs. Zou kunnen, maar dat is wss jammer voor de Japanse PSP-eigenaars, want ik geloof dat die v 1.00 of v. 1.50 hebben Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je kunt ze toch ook van yourpsp.com downloaden (2.5 dacht ik)? Reageren
Samurai Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ja maar als je geen kabeltje ofzo hebt dan kan je dat niet downloaden (Ik heb trouwens geen kabeltje) Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ja maar als je geen kabeltje ofzo hebt dan kan je dat niet downloaden(Ik heb trouwens geen kabeltje) ah ja, was ik vergeten ( t is een tijdje geleden da ik gta 3 nog gespeeld heb) Neej da's waar, gewoon geldklopperij natuurlijk.. Maar ooit ga ik wel zo'n kabeltje kopen want dan zitie bij zo'n 1GB kaartje. (Heb nóg geen psp ) Reageren
Samurai Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ja maar als je geen kabeltje ofzo hebt dan kan je dat niet downloaden (Ik heb trouwens geen kabeltje) ah ja, was ik vergeten ( t is een tijdje geleden da ik gta 3 nog gespeeld heb) Neej da's waar, gewoon geldklopperij natuurlijk.. Maar ooit ga ik wel zo'n kabeltje kopen want dan zitie bij zo'n 1GB kaartje. (Heb nóg geen psp ) Ik heb wél een PSP Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ja maar als je geen kabeltje ofzo hebt dan kan je dat niet downloaden (Ik heb trouwens geen kabeltje) ah ja, was ik vergeten ( t is een tijdje geleden da ik gta 3 nog gespeeld heb) Neej da's waar, gewoon geldklopperij natuurlijk.. Maar ooit ga ik wel zo'n kabeltje kopen want dan zitie bij zo'n 1GB kaartje. (Heb nóg geen psp ) Ik heb wél een PSP Maak me niet jaloers.... Neej koop dr waarschijnlijk vrijdag één, maar bij de release was de kans zo groot op dode pixels.. Maarja back2topic. Versie 2 is nodig en zit dus in Valuepack of GTA:LCS umd? Reageren
VforV Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Bij het Value-Pack zit een Demo Disk waar de versie 2.0 op staat. Maar ondertussen kan je al versie 2.50 downloaden op yourpsp.com, maar je hebt idd een USB-kabeltje nodig dan. Reageren
Samurai Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Waar kan je dan een usbkabeltje kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.