_jordy_ Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) mensen ik heb een stom probleem, elke keer als ik save en daarna weer verder wil gaan met die save game , staat er save game corrupted en failed to load the save game, dus wie heeft de bestandjes die bij de user files staan Bewerkt: 1 november 2005 door _jordy_ Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 mensen ik heb een stom probleem, elke keer als ik save en daarna weer verder wil gaan met die save game , staat er save game corrupted en failed to load the save game, dus wie heeft de bestandjes die bij de user files staan Die heeft iedereen, want dat zijn savegame's... Maar als er bij jou staat dat ze corrupted zijn, zijn ze niets meer waard... Er is niks aan te doen. Nu kunnen anderen wel die bestandjes geven, maar dat zijn andere savegame's als die van jou. Als je nog ongeveer weet waar je was, kun je op de site die in dit topic staat een savegame downloaden, waar jij ongeveer was. Er is een savegame voor elke missie, dus ik denk dat je er wel wat aan hebt... Helaas zullen dingen als skills, kleding, geld, gezondheid en sub missies wel anders zijn dan bij jou... Gunslinger Reageren
_jordy_ Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 ja oke , maar als je naar user files gaat staat er ook altijd nog een ander bestandje en dat bestandje heb ik nodig Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Oh, bedoel je gta_sa.set? Verwijder dat bestandje gewoon en het spel maakt zelf weer een nieuwe aan als je sa opnieuw opstart en een nieuw spel begint. Reageren
_jordy_ Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 oke bedankt , ik edit hem later wel als het is gelukt Reageren
Damos Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kan toch ook als je cheat? Reageren
GTA GUY Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hallo Dit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is: 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker! Ik hoop dat je er wat aan hebt Reageren
_jordy_ Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 bij mij staat dat gast acount er niet hoor Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 bij mij staat dat gast acount er niet hoor Klopt, dat moet je ook even instellen. Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Gast (standaard een koffertje met stickers erop) > Gastaccount inschakelen. Gunslinger Reageren
_jordy_ Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 JEUJ hij doet het weer bedankt iedereen Reageren
GTA GUY Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hallo Ik ben blij dat hij het nu wel doet. Zo kun je met volle teugen genieten van San Andreas en opslaan. Reageren
Wrieh Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Erg Bedankt trouwens Wat ik had het probleem ook en nu doet ie hed gewoon erg bedankt dus IK VET BLIJ Bewerkt: 5 november 2005 door Big Smoke Reageren
eXperion Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Zeker fijn voor jullie ik had ook die probleem, dat kwam omdat ik gewoon mijn game opsloeg, maar daarna deed ik meteen mijn computer uit :S en dat kan zorgen dat het save game corrupted wordt Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 :$ Iedereen heeft dat. Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk van niet, djbackdoor als ik opsla zegt hij allen 'save succesfully' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.