Jump to content

save game corrupted :S

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

mensen ik heb een stom probleem, elke keer als ik save en daarna weer verder wil gaan met die save game , staat er save game corrupted en failed to load the save game, dus wie heeft de bestandjes die bij de user files staan

Bewerkt: door _jordy_
Geplaatst:
mensen ik heb een stom probleem, elke keer als ik save en daarna weer verder wil gaan met die save game , staat er save game corrupted en failed to load the save game, dus wie heeft de bestandjes die bij de user files staan

Die heeft iedereen, want dat zijn savegame's... Maar als er bij jou staat dat ze corrupted zijn, zijn ze niets meer waard... Er is niks aan te doen.

Nu kunnen anderen wel die bestandjes geven, maar dat zijn andere savegame's als die van jou.

Als je nog ongeveer weet waar je was, kun je op de site die in dit topic staat een savegame downloaden, waar jij ongeveer was.

Er is een savegame voor elke missie, dus ik denk dat je er wel wat aan hebt... Helaas zullen dingen als skills, kleding, geld, gezondheid en sub missies wel anders zijn dan bij jou...

Gunslinger

Geplaatst:

ja oke , maar als je naar user files gaat staat er ook altijd nog een ander bestandje en dat bestandje heb ik nodig :engel:

Geplaatst:

Oh, bedoel je gta_sa.set?

Verwijder dat bestandje gewoon en het spel maakt zelf weer een nieuwe aan als je sa opnieuw opstart en een nieuw spel begint. :)

Geplaatst:

Hallo

Dit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is:

1. Je installeert SA op je pc

2. Je gaat naar start en duwt op afmelden.

3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar

twee accounts, je eigen en het gast account.

4. Duw op Gast

5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je

een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi

daarachter.

6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden!

Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker!

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Geplaatst:
bij mij staat dat gast acount er niet hoor :?

Klopt, dat moet je ook even instellen.

Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Gast (standaard een koffertje met stickers erop) > Gastaccount inschakelen.

Gunslinger

Geplaatst: (bewerkt)

Erg Bedankt trouwens Wat ik had het probleem ook en nu doet ie hed gewoon erg bedankt dus :) IK VET BLIJ

Bewerkt: door Big Smoke
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Zeker fijn voor jullie :klap:

ik had ook die probleem, dat kwam omdat ik gewoon mijn game opsloeg, maar daarna deed ik meteen mijn computer uit :S en dat kan zorgen dat het save game corrupted wordt

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...