Jump to content

save game corrupted :S

Recommended Posts

• 2 years later...
Geplaatst:
mensen ik heb een stom probleem, elke keer als ik save en daarna weer verder wil gaan met die save game , staat er save game corrupted en failed to load the save game, dus wie heeft de bestandjes die bij de user files staan

Die heeft iedereen, want dat zijn savegame's... Maar als er bij jou staat dat ze corrupted zijn, zijn ze niets meer waard... Er is niks aan te doen.

Nu kunnen anderen wel die bestandjes geven, maar dat zijn andere savegame's als die van jou.

Als je nog ongeveer weet waar je was, kun je op de site die in dit topic staat een savegame downloaden, waar jij ongeveer was.

Er is een savegame voor elke missie, dus ik denk dat je er wel wat aan hebt... Helaas zullen dingen als skills, kleding, geld, gezondheid en sub missies wel anders zijn dan bij jou...

Gunslinger

ik heb een klein probeelm ik heb een save gedownload maar ik weet totaal nie waar ik hem moet plaatsen

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een klein probeelm ik heb een save gedownload maar ik weet totaal nie waar ik hem moet plaatsen

Het .b bestand plaats je in je San Andreas User Files. Die vind je in Mijn Documenten. ;)

Veel succes. :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...