Le MrG Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Super gedaan alle medewerkers ! Reageren
Goliat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 ik kan er alles vinden dat ik over gta wwil weten dus cker de beste gta site Reageren
Damos Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Echt de beste site met info. Reageren
Samurai Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Prachtwerk!! Zouden er ook pagina's komen over mods, hoe je dat moet doen etc...? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik vind de Wikigta ook erg goed, volgens mij wordt straks de WiKiGTA vaker bezocht dan GTAGames. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Goeie site jongens! KUTGW! Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 25 november 2005 door gtaboy107 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik vind de Wikigta ook erg goed, volgens mij wordt straks de WiKiGTA vaker bezocht dan GTAGames. Grote kans, GTAForum heeft nu al dagelijks veel meer bezoekers dan GTAGames, denk ik. Verder wil ik even zeggen dat ik erg blij wordt van al deze complimenten. Ik weet dat dit misschien onterecht is, daar ik nog niet erg veel aan WikiGTA heb gedaan. Dit door tijdelijk tijdgebrek. Maar als jullie "alle medewerkers" een compliment geven, hoor ik daar natuurlijk ook bij. Ik vind de reacties hier wel leuk. Dan wou ik even melden. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 OK, mooi maar ik vond de faq.gtasanandreas.nl van gtagames zelf veeel mooier en duidelijker ik vin et ook een beeetjuh lullig dat ze die verwijderd hebben... maar het is natuurlijk veel handiger dat die site door iedereen onderhouden wordt dan heb je telkens nieuwe info! ga door wikiGTA Reageren
X-Zero Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie de faq niet van gtagames? Reageren
Joriz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie de faq niet van gtagames? Hoe bedoel je? WikiGTA is de faq of de walkthrough of hoe je het ook wilt noemen van gtagames.nl Heeft alleen een andere naam, duidelijkere look, 100 keer meer inhoud (waarvan ook veel van de oude WT's). Maar als je WikiGTA had bekeken had je dat denk al door. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hele goede site! Als ik iets wil weten, kan ik het daar altijd vinden. Good Job! Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Good Job hoor. Een hele goede site met alles over GTA. Ik heb al verscheidene keren iets op moeten zoeken over GTA, en alles heb ik gevonden. KUTGW Juice Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hele leuke site en knap om met zo weinig mensen al meer dan 1200 paginas hebben. Reageren
gta 88 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 mooi site hoor maar smos word ik in beetje boos omdat nog niet alles er op staaat maar julie zijn maar met paar man daar heb respect voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.