Jump to content

desert lijken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet misschien wie verantwoordelijk zijn voor de moord in die grote kuil(desert).

Tijdens de missie Free Fall zat ik wat gasten te vermoorden in het vliegtuig en iemand van die gasten zei:

We gonna dump your body in the desert!!! Zouden hun de moordenaars zijn???!!!

Geplaatst:

euh ik denk de lijken die in de desrt liggen en dat zeggen ze misschien omdat ze jou vermoorden maar maak is een filmpje kunnen we horen of hte echt is

Geplaatst:

Ik heb hem op de PS2 ik had hem ook voor de pc gekocht maar mijn videokaart is niet goed genoeg.

Ik kan hem dus ook niet op video zetten :-(:-(

Dus ShinShan als jij hem wel op de PC hebt en de missie is gelukt zou je het dan willen bevestigen?

Geplaatst:

Kheb die missie al gedaan dus kan ook geen filmpje maken... anders wel goed gevonden ik luister nooit naar die mannekes :puh:

Geplaatst:

Oke, kan kloppen. Maar op het moment dat die zin gezegd wordt vlieg je ook boven de Desert. Misschien hadden ze wel "We gonna dump your body in the Countryside!" geroepen als ze boven de Contryside vlogen...

Rockstar heeft waarschijnlijk meerdere dingen in GTA: San Andreas gestopt die iets over de gedumpte lijken laten doorschemeren. Maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten.

Misschien kun je beter in dit topic verder gaan. Het gaat namelijk (bijna) over hetzelfde.

Geplaatst:

Neej het is in de missie Free Fall dan moet je een vliegtuig onderscheppen boven zee. Dus niet boven de Desert.

Geplaatst:

Foutje. :) Maar je gaat wel richting Desert...

Maargoed, zoals ik al zei: zeker weten zullen we het nooit.

Maar toch goed gevonden, het is me nooit opgevallen, terwijl ik die missie vaak gespeeld heb.

Geplaatst:

Ik denk niet echt dat het iets te maken heeft met die moorden maar zoals Gunslinger al zegt... We zullen het waarschijnlijk nooit weten...

• 2 weken later...
Geplaatst:
leather face is tog verantwoordelijk voor die gedumpte lijk zakken?

neej leatherface habgt heel ergens anders rond jo :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...