Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Hoi iedereen Gisteren,gewone dag,maakte me klaar voor school,en zat aan san andreas te denken.....Toen dacht ik aan het liedje " al my exes live in texas" maar dan op het einde van dat liedje zegt de omroepster van k-rose: "all his exes live in texas,and all my exes are 6 feet under the ground"niet veel speciaal maar mischien is het wel de omroepster van K-rose die de lijken heeft gedumpt in de woestijn... Greetz gtagangster
Giorgo Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.
Velaro Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen. Ik heb GTA SA ook op de pc gekocht maar ik heb die introduction DVD niet hoor ON-Topic: Zeer goed gevonden maar zoals Giorgo al zei zijn het 2 MANNEN ,maar ik vind dat het goed gevonden is hoor
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 huurmoordenaars Greetz gtagangster
Giorgo Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 huurmoordenaars Greetz gtagangster Je ziet het niet duidelijk maar de ene lijkt wat op Toreni miss. wel mafia ofzo.
SWYV Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 misschien is die omroepster een probleempje met die "vermoordde lijken" en dan die 2mannen van filmpje ze moeten vermoorden van omroepster dat kan ook he
Giorgo Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ok maar zo kan je verder blijven gaan dit is iets wat nooit kan opgelost worden tenzij je miss. een mail naar r* stuurt.
Achille Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 ik luister nooit zo goed naar die tekst alleen als ik stilsta:P goed gevonden zal best kunnen
Jozz Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien
Barcelona Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 dit is toch geen topicbumpen he? maar je als je goed kijkt dan zie je volgens mij daarna bij salverteleone 1 van jongens die de lijkzakken hebben gedumpt dus mischien heeft salverteleone ook iets mee te maken.
Gunslinger Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien Dat filmpje is alleen te krijgen als je de OST koopt van San Andreas (1-CD versie). En binnenkort ook bij een Special Edition van San Andreas. Dat filmpje is niet (legaal) op het net te verkrijgen... Bewerkt: 30 september 2005 door Gunslinger
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 1cd versie voor op de PC? want die heb ik maar heb geen bonus materiaal :S
Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik ook maar ik heb ook geen DVD met een Film
Dj-GTA Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen. instruction dvd?!?! niet gekregen volgens mij
Recommended Posts