Jump to content

Nieuwe lijk-verklaring

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen

Gisteren,gewone dag,maakte me klaar voor school,en zat aan san andreas te denken.....Toen dacht ik aan het liedje " al my exes live in texas"

maar dan op het einde van dat liedje zegt de omroepster van k-rose: "all his exes live in texas,and all my exes are 6 feet under the ground"niet veel speciaal maar mischien is het wel de omroepster van K-rose die de lijken heeft gedumpt in de woestijn...

Greetz gtagangster

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Caltson

4

• Giorgo

3

• Gunslinger

3

• Miyamoto

3

Geplaatst:

Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Geplaatst:
Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Ik heb GTA SA ook op de pc gekocht maar ik heb die introduction DVD niet hoor :N ON-Topic: Zeer goed gevonden maar zoals Giorgo al zei zijn het 2 MANNEN ,maar ik vind dat het goed gevonden is hoor ;)

Geplaatst:
huurmoordenaars :?

Greetz gtagangster ;)

Je ziet het niet duidelijk maar de ene lijkt wat op Toreni miss. wel mafia ofzo.

Geplaatst:

misschien is die omroepster een probleempje met die "vermoordde lijken" en dan die 2mannen van filmpje ze moeten vermoorden van omroepster dat kan ook he

Geplaatst:

Ok maar zo kan je verder blijven gaan dit is iets wat nooit kan opgelost worden tenzij je miss. een mail naar r* stuurt.

Geplaatst:

ik luister nooit zo goed naar die tekst alleen als ik stilsta:P goed gevonden zal best kunnen

• 2 weken later...
Geplaatst:

dit is toch geen topicbumpen he?

maar je als je goed kijkt dan zie je volgens mij daarna bij salverteleone 1 van jongens die de lijkzakken hebben gedumpt dus mischien heeft salverteleone ook iets mee te maken.

Geplaatst: (bewerkt)
geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien :Y

Dat filmpje is alleen te krijgen als je de OST koopt van San Andreas (1-CD versie).

En binnenkort ook bij een Special Edition van San Andreas. Dat filmpje is niet (legaal) op het net te verkrijgen... ;)

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

instruction dvd?!?! niet gekregen volgens mij

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...