Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Nieuwe lijk-verklaring

Geplaatst:

Hoi iedereen

Gisteren,gewone dag,maakte me klaar voor school,en zat aan san andreas te denken.....Toen dacht ik aan het liedje " al my exes live in texas"

maar dan op het einde van dat liedje zegt de omroepster van k-rose: "all his exes live in texas,and all my exes are 6 feet under the ground"niet veel speciaal maar mischien is het wel de omroepster van K-rose die de lijken heeft gedumpt in de woestijn...

Greetz gtagangster

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Geplaatst:
Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Ik heb GTA SA ook op de pc gekocht maar ik heb die introduction DVD niet hoor :N ON-Topic: Zeer goed gevonden maar zoals Giorgo al zei zijn het 2 MANNEN ,maar ik vind dat het goed gevonden is hoor ;)

Geplaatst:
  • Auteur

huurmoordenaars :?

Greetz gtagangster ;)

Geplaatst:
huurmoordenaars :?

Greetz gtagangster ;)

Je ziet het niet duidelijk maar de ene lijkt wat op Toreni miss. wel mafia ofzo.

Geplaatst:

misschien is die omroepster een probleempje met die "vermoordde lijken" en dan die 2mannen van filmpje ze moeten vermoorden van omroepster dat kan ook he

Geplaatst:

Ok maar zo kan je verder blijven gaan dit is iets wat nooit kan opgelost worden tenzij je miss. een mail naar r* stuurt.

Geplaatst:

ik luister nooit zo goed naar die tekst alleen als ik stilsta:P goed gevonden zal best kunnen

Geplaatst:

geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

dit is toch geen topicbumpen he?

maar je als je goed kijkt dan zie je volgens mij daarna bij salverteleone 1 van jongens die de lijkzakken hebben gedumpt dus mischien heeft salverteleone ook iets mee te maken.

Geplaatst:
geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien :Y

Dat filmpje is alleen te krijgen als je de OST koopt van San Andreas (1-CD versie).

En binnenkort ook bij een Special Edition van San Andreas. Dat filmpje is niet (legaal) op het net te verkrijgen... ;)

Bewerkt: door Gunslinger

Geplaatst:

1cd versie voor op de PC?

want die heb ik maar heb geen bonus materiaal :S

Geplaatst:

Ik ook maar ik heb ook geen DVD met een Film

Geplaatst:

Haha heel mooi uitgevonden :)

Geplaatst:

instruction dvd?!?! niet gekregen volgens mij

Geplaatst:
1cd versie voor op de PC?

want die heb ik maar heb geen bonus materiaal :S

Nee, ik heb het over de OST (Official Soundtrack). Dat is een CD met liedjes erop van San Andreas.

Je hebt de box-versie. Die bestaat uit heel veel CD's (1 per radiozender).

Je hebt ook de 2-CD versie. Daar staat een mix van alle zenders op. En bij die versie krijg je die film The Introduction. ;)

Niet bij het spel voor de PC. Er is ook geen CD versie van SA voor de PC, alleen maar een DVD versie.

edit: Mijn excuses, het is een 2-CD OST, niet 1-CD. ali_r is slimmer. :puh:

Bewerkt: door Gunslinger

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.