t453160 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 dat zouw tog vet zijn sean paul horen in een auto in gta Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Jah dat kan geloof ik wel gewoon naar je psp kopieëren, maar dan moet je dacht ik instellen dat je óf radio óf mp3 wilt luisteren in de auto. Reageren
The Italian Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) je moet zn converter downloaden als je die gedownload hebt dan kan je via je usb stick liedjes zetten in gtalibertycitystories Dan staat er in het menu van gta custom tracks avaliable terwijl er eerst stond unavailable Bewerkt: 5 november 2005 door The Italian Reageren
arnie Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) En weet je toevallig ook waar je zo'n converter kan downloaden? EDIT: ik heb hier al een topic over gezien: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17472 Dus ik denk dat je daar beter iets kan posten i.p.v. hier Bewerkt: 5 november 2005 door arnie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.