tha1077 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Hia there, Ik ben al mijn savegames kwijt! Ik was tot Madd Dogg's Rhymes gekomen en had deze missie gefinished. De volgende missie was die met de molotov cocktails, die moet ik dus nog doen. Kan iemand me de savegame sturen?? Ik gebruik geen cheats maar wil ook niet weer helemaal opnieuw hoeven te beginnen! Oja, en op die site site vladimir.skach.cz doet de file het niet... vandaar! Thnx alvast Bewerkt: 10 november 2005 door tha1077
Dizzee Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Om op je aanvraag te beantwoorden, raad ik je aan eens in dit topic te kijken. Daar vindt je vast wel je savegame... Lees alles daar eens goed door. klik *edit* ow je hebt daar al gekeken, mijn excuses *edit2* Bij mij werkte die savegame wel hoor Ik heb hem bij de bijlage gestoken. Nog veel plezier. Bewerkt: 10 november 2005 door Dizzee
tha1077 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Om op je aanvraag te beantwoorden, raad ik je aan eens in dit topic te kijken. Daar vindt je vast wel je savegame... Lees alles daar eens goed door. klik *edit* ow je hebt daar al gekeken, mijn excuses *edit2* Bij mij werkte die savegame wel hoor Ik heb hem bij de bijlage gestoken. Nog veel plezier. Toppperrr! Thnx voor de moeite, ik kreeg een foutmelding als ik het wilde downen! Ik ga snel weer door, THNX!
.Levi. Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Probleem opgelost! Topic Closed.
Recommended Posts