rick15465 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 heet de spel "King kong"??? wat een stomme naam zeg toen ik dit topic titel zag dacht ik "aah weer iets over stomme grote aap"toen ik bekeek wow dus niet met grote aap te maken maar spel met dino's waarvan ik echt verzot op ben en die spel lijkt wel erg goed op echt zeg :o damn wanneer komt die uit? in december en je kan als King KOng spelen en als Jack Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 het lijkt me egt vet om als die grote aap met een Trex te knokken... ik heb een trailer van de film gezien diej lijkt me ook vet.. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Wow Nice concept. Ben alleen bang dat kong mijn PC met de grond gelijk maakt... Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Wow Nice concept. Ben alleen bang dat kong mijn PC met de grond gelijk maakt... Het ziet er inderdaad erg gaaf uit. Maar mijn pc knalt denk ik dan ook uit elkaar. Maar ik snap alleen niet de bedoeling van het spel. Reageren
Stino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik dacht dat hij op de xbox360 uitkwam, maar het kan goed zijn dat hij ook voor de pc uitkomt, hij lijkt me in ieder geval zó vet Reageren
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Superübervetspel lijkt me dat, ik ga hem zeker kopen, is er nog meer info/screens/filmpjes? Reageren
Stino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Superübervetspel lijkt me dat, ik ga hem zeker kopen, is er nog meer info/screens/filmpjes? Klik hier voor meer filmpjes! Klik hier voor meer screens! Reageren
.Maze. Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Hij lijkt me inderdaad erg vet!, die game moet ik hebben. Reageren
arnie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ja, dat spel ziet er echt machtig uit, die filmpjes zijn ook heel cool. Reageren
braxe2005 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Die fimpjes zien er cool uit dit word een kaskraker, als ik de filmpjes moet geloven. Reageren
Arjen Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Oehlalaa.. Speel nu de demo van King Kong!! KLIK HIER VOOR DE DEMO!! Bewerkt: 7 oktober 2005 door MClaw Reageren
Froop Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Je moet betalen om lid te worden. Dat doe ik dus niet. Reageren
Arjen Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Dan kan je ook hier klikken. EDIT - Woopz.. Dat was een trailer. Nu is het wel de goede link. Je moet je wel registreren. Bewerkt: 7 oktober 2005 door MClaw Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) In dit artikel op Gamer.nl vindt je 3 links om de demo te downloaden. Gunslinger Bewerkt: 7 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 In dit artikel op Gamer.nl vindt je 3 links om de demo te downloaden. Gunslinger Balen.. Ik zit nu ff bij een vriend maar als ik thuis bent ga ik hem zeker downloaden. Volgens mij is deze game zo gaaf. Als er mensen zijn die de demo gespeeld hebben zeg dan even of die goed is? Hij zal qua graphics wel goed zijn. Maar dan de gameplay nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.