Jump to content

peter jackson's king kong


Arjen

Recommended Posts

Maar ik vond het gewoon een heel leuk spel dus heb ik tijd vrijgemaakt voor dit spel. _O_

Heb ik vandaag ook even gedaan.

En ook ik heb hem nu uitgespeeld! :D

Ik vond het een heel gaaf spel, best nog wel moeilijk als je door je kogels heen bent.

Morgen ga ik beginnen aan: Need for Speed Most Wanted.

Kijken wat ik daar van bak...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    15

  • -Richard-

    15

  • Arjen

    9

  • San_Andreas_Nigga

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar ik vond het gewoon een heel leuk spel dus heb ik tijd vrijgemaakt voor dit spel. _O_

Heb ik vandaag ook even gedaan.

En ook ik heb hem nu uitgespeeld! :D

Ik vond het een heel gaaf spel, best nog wel moeilijk als je door je kogels heen bent.

Morgen ga ik beginnen aan: Need for Speed Most Wanted.

Kijken wat ik daar van bak...

Jammer dat je het zo snel hebt uitgespeeld hé.

En weet je nog dat we zeiden dat het ons erg moeilijk leek om met speren te gooien.

Ik vond dat het heel gemakkelijk ging en hij gooide echt wel ver.

Link to comment
Delen op andere websites

wie hebben allemaal King kong in hun bezit? en hoe ver ben jij al geraakt

want ik zit nu op 39% en zit met moeilijkheid

want T-rex eet mij steeds op

wat moet ik doen om hem te ontwijken? want ik sta op een vlot en heb geen kogels meer vanwege 50 ofzo raptors aanval

maar die T rex wil ALLEEN mij opeten en niet 3andere mannen die ook mee zitten op vlotten

dus wat moet ik nu doen om verder te kunnen geraken?

edit => kan ik wel ingame screens maken met print screen toets? :? want het lukt me niet :s

Bewerkt: door sonny yoshi
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zitten er speren bij jou op het vlot die je kunt gebruiken.

Als je dan een speer op de V-Rex gooit dan gaat hij wel niet dood, maar hij stopt heel even met rennen.

Je kunt ook kijken of er andere dieren in het veld zijn die je kan dood maken, dan eet de V-Rex eerst die dode dieren op.

En als ik het goed heb kon je ook in dat level het gras aan de oevers in brand steken.

Ik heb dit spel op de PS2 dus ik weet niet hoe het zit met de Print-Screen knop.

PS: De 'T-Rexen' heten in dat spel géén T-Rex maar V-Rex.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zitten er speren bij jou op het vlot die je kunt gebruiken.

Als je dan een speer op de V-Rex gooit dan gaat hij wel niet dood, maar hij stopt heel even met rennen.

Je kunt ook kijken of er andere dieren in het veld zijn die je kan dood maken, dan eet de V-Rex eerst die dode dieren op.

En als ik het goed heb kon je ook in dat level het gras aan de oevers in brand steken.

Ik heb dit spel op de PS2 dus ik weet niet hoe het zit met de Print-Screen knop.

PS: De 'T-Rexen' heten in dat spel géén T-Rex maar V-Rex.

Ja kunt het beste gooien als de Rex zijn bek open doet, dan lijkt het alsof het een klein beetje vertraagt. Als je op dat moment die speer in zijn bek gooit, dan stop hij idd even. Let wel op, want het zijn er 2 he.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik snap iets niet.

Als je Ann gered hebt, dan ben je met al je vrienden bij een hek en die moet je open doen.

Je moet dan naar een waterval gaan en dan vuur halen.

Je moet dan terug maar ik kan geen andere weg vinden, want als ik door de waterval ga is die verdooft.

Kan iemand dus mijn helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap iets niet.

Als je Ann gered hebt, dan ben je met al je vrienden bij een hek en die moet je open doen.

Je moet dan naar een waterval gaan en dan vuur halen.

Je moet dan terug maar ik kan geen andere weg vinden, want als ik door de waterval ga is die verdooft.

Kan iemand dus mijn helpen?

Is dat dat hek op dat eilandje?

Naast de waterval is er een soort van raampje in de muur. Gooi je brandende speer daar door heen tegen die schaal zeg maar. Die zal vervolgens in brand vliegen en jij kunt na dat je door de waterval bent gelopen, je speer opnieuw kunnen aansteken. Nu kun je in die ruimte de bosjes in de fik steken enzo het hek kunnen openen. (let wel op voor die rare duizendpoten, die komen volgens mij nog uit die gaten voordat je bij het hek bent.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb een vraag: ik ben gisteren king-kong gaan kijken in de bioscoop, en het was een zeer mooie film, nu is mijn vraag. Is het de moeite waard de game te kopen. wat zijn de min punten en wat de plus punten???

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem vandaag occasie gekocht (Game Mania) voor 33.90€.

Je ziet veel witte stipjes die eigenlijk tekenlijnen zijn van het decor.

De besturing is KLOTE! Richten ook.

Edit: besturing C vind ik het handigst (PSP). Ik denk dat hij beter is op PC met de muis.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag: ik ben gisteren king-kong gaan kijken in de bioscoop, en het was een zeer mooie film, nu is mijn vraag. Is het de moeite waard de game te kopen. wat zijn de min punten en wat de plus punten???

gta-freak2 :cya:

Er is eigenlijk maar 1 minpunt.

En dat is dat je hem erg snel hebt uitgespeeld. :duh:

Voor de rest is het echt een topgame.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag: ik ben gisteren king-kong gaan kijken in de bioscoop, en het was een zeer mooie film, nu is mijn vraag. Is het de moeite waard de game te kopen. wat zijn de min punten en wat de plus punten???

gta-freak2 :cya:

Er is eigenlijk maar 1 minpunt.

En dat is dat je hem erg snel hebt uitgespeeld. :duh:

Voor de rest is het echt een topgame.

Ik heb hem in 2 avondjes uitgespeeld (PSP). Je zag ook vaak textures (witte stipjes) in het decor. En NY is slecht uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...