-Richard- Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Maar ik vond het gewoon een heel leuk spel dus heb ik tijd vrijgemaakt voor dit spel. Heb ik vandaag ook even gedaan. En ook ik heb hem nu uitgespeeld! Ik vond het een heel gaaf spel, best nog wel moeilijk als je door je kogels heen bent. Morgen ga ik beginnen aan: Need for Speed Most Wanted. Kijken wat ik daar van bak... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Maar ik vond het gewoon een heel leuk spel dus heb ik tijd vrijgemaakt voor dit spel. Heb ik vandaag ook even gedaan. En ook ik heb hem nu uitgespeeld! Ik vond het een heel gaaf spel, best nog wel moeilijk als je door je kogels heen bent. Morgen ga ik beginnen aan: Need for Speed Most Wanted. Kijken wat ik daar van bak... Jammer dat je het zo snel hebt uitgespeeld hé. En weet je nog dat we zeiden dat het ons erg moeilijk leek om met speren te gooien. Ik vond dat het heel gemakkelijk ging en hij gooide echt wel ver. Reageren
SWYV Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) wie hebben allemaal King kong in hun bezit? en hoe ver ben jij al geraakt want ik zit nu op 39% en zit met moeilijkheid want T-rex eet mij steeds op wat moet ik doen om hem te ontwijken? want ik sta op een vlot en heb geen kogels meer vanwege 50 ofzo raptors aanval maar die T rex wil ALLEEN mij opeten en niet 3andere mannen die ook mee zitten op vlotten dus wat moet ik nu doen om verder te kunnen geraken? edit => kan ik wel ingame screens maken met print screen toets? want het lukt me niet :s Bewerkt: 14 december 2005 door sonny yoshi Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Als het goed is zitten er speren bij jou op het vlot die je kunt gebruiken. Als je dan een speer op de V-Rex gooit dan gaat hij wel niet dood, maar hij stopt heel even met rennen. Je kunt ook kijken of er andere dieren in het veld zijn die je kan dood maken, dan eet de V-Rex eerst die dode dieren op. En als ik het goed heb kon je ook in dat level het gras aan de oevers in brand steken. Ik heb dit spel op de PS2 dus ik weet niet hoe het zit met de Print-Screen knop. PS: De 'T-Rexen' heten in dat spel géén T-Rex maar V-Rex. Reageren
Godrax Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Ik heb het spel op de XBOX360 gespeeld. Niet normaal mooie graphics. Echt een zeer mooie game Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Als het goed is zitten er speren bij jou op het vlot die je kunt gebruiken.Als je dan een speer op de V-Rex gooit dan gaat hij wel niet dood, maar hij stopt heel even met rennen. Je kunt ook kijken of er andere dieren in het veld zijn die je kan dood maken, dan eet de V-Rex eerst die dode dieren op. En als ik het goed heb kon je ook in dat level het gras aan de oevers in brand steken. Ik heb dit spel op de PS2 dus ik weet niet hoe het zit met de Print-Screen knop. PS: De 'T-Rexen' heten in dat spel géén T-Rex maar V-Rex. Ja kunt het beste gooien als de Rex zijn bek open doet, dan lijkt het alsof het een klein beetje vertraagt. Als je op dat moment die speer in zijn bek gooit, dan stop hij idd even. Let wel op, want het zijn er 2 he. Reageren
SWYV Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 mazzeltje, thanks voor je info over speren te werpen maar toch liever een geweertje maar als die gelukt is en dan komt King kong en dan failed :s Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik snap iets niet. Als je Ann gered hebt, dan ben je met al je vrienden bij een hek en die moet je open doen. Je moet dan naar een waterval gaan en dan vuur halen. Je moet dan terug maar ik kan geen andere weg vinden, want als ik door de waterval ga is die verdooft. Kan iemand dus mijn helpen? Reageren
-Richard- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik snap iets niet.Als je Ann gered hebt, dan ben je met al je vrienden bij een hek en die moet je open doen. Je moet dan naar een waterval gaan en dan vuur halen. Je moet dan terug maar ik kan geen andere weg vinden, want als ik door de waterval ga is die verdooft. Kan iemand dus mijn helpen? Is dat dat hek op dat eilandje? Naast de waterval is er een soort van raampje in de muur. Gooi je brandende speer daar door heen tegen die schaal zeg maar. Die zal vervolgens in brand vliegen en jij kunt na dat je door de waterval bent gelopen, je speer opnieuw kunnen aansteken. Nu kun je in die ruimte de bosjes in de fik steken enzo het hek kunnen openen. (let wel op voor die rare duizendpoten, die komen volgens mij nog uit die gaten voordat je bij het hek bent.) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ah dank je gtaspeller ik zat daar ookk eventjes klem Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) ik heb een vraag: ik ben gisteren king-kong gaan kijken in de bioscoop, en het was een zeer mooie film, nu is mijn vraag. Is het de moeite waard de game te kopen. wat zijn de min punten en wat de plus punten??? gta-freak2 Bewerkt: 6 februari 2006 door gta-freak2 Reageren
VforV Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hem vandaag occasie gekocht (Game Mania) voor 33.90€. Je ziet veel witte stipjes die eigenlijk tekenlijnen zijn van het decor. De besturing is KLOTE! Richten ook. Edit: besturing C vind ik het handigst (PSP). Ik denk dat hij beter is op PC met de muis. Bewerkt: 8 februari 2006 door VforV Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ik heb een vraag: ik ben gisteren king-kong gaan kijken in de bioscoop, en het was een zeer mooie film, nu is mijn vraag. Is het de moeite waard de game te kopen. wat zijn de min punten en wat de plus punten???gta-freak2 Er is eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is dat je hem erg snel hebt uitgespeeld. Voor de rest is het echt een topgame. Reageren
VforV Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ik heb een vraag: ik ben gisteren king-kong gaan kijken in de bioscoop, en het was een zeer mooie film, nu is mijn vraag. Is het de moeite waard de game te kopen. wat zijn de min punten en wat de plus punten??? gta-freak2 Er is eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is dat je hem erg snel hebt uitgespeeld. Voor de rest is het echt een topgame. Ik heb hem in 2 avondjes uitgespeeld (PSP). Je zag ook vaak textures (witte stipjes) in het decor. En NY is slecht uitgewerkt. Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik vind het echt een waardeloze game. Ik heb de demo gespeeld, en mijn eerste indruk was bagger. Graphics zijn mooi, daar niet van. Maar het spel zelf trekt mij niet echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.