sarwish Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) met wie ga je de laatste hoofd missie spelen Bewerkt: 28 mei 2006 door sarwish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 met wie ga je de laatste hoofdmissie spelen Het antwoord is: Salvatore Leone. Maar het is helemaal jouw beurt niet om een vraag te stellen. Wacht gewoon tot LucasV een vraag stelt en probeer die dan goed te beantwoorden. Svenie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Sorry, mijn internet/computer is kapot. Svenie mag wel een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Sorry, mijn internet/computer is kapot. Svenie mag wel een vraag stellen. Dat is vriendelijk. Ok hier de volgende: in hoeveel speeluren moet je $700 ophalen in de missie Bone Voyeur ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 4 speeluren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 4 speeluren Ehhhmm, dat is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 oke weer iets met speeluren (ik net WEER Cam-Pain ghaalt) bij de missie Cam-Pain: als ik om 1.25uur alle mensen moet hebben vermoord wanneer ben ik dan begonnen LoL dit is zowaar rekenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 22.25 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 ik weet het niet meer zo goed maar het was iets rond dat getal dus ik reken het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 Wie wordt al spottend Mr Hip genoemd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 Wie wordt al spottend Mr Hip genoemd? Ray Machowski ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 Ray Machowski ? Dat heb je zeer goed geraden, Svenie ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Damn, dat wist ik nog. Volgende vraag: Van welke multiplayer mode wordt in Gta III veel reclame op de radio gehouden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Damn, dat wist ik nog. Volgende vraag: Van welke multiplayer mode wordt in Gta III veel reclame op de radio gehouden ? Liberty City Survivor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Damn, dat wist ik nog. Volgende vraag: Van welke multiplayer mode wordt in Gta III veel reclame op de radio gehouden ? Liberty City Survivor . Heel goed, jij mag de volgende stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.