VforV Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 Wat is er zoal veranderd in de PS2-versie t.o.v. de PSP-versie? (makkie hé) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 nou makkelijk er is wel meer veranderd: 1. Er is geen MulitiPlayer meer 2. De Grapichs zijn een beetje beter geworden 3. Het bord met de tekst "Hello Again" is veranderd in ''You just can't get enough of this alley, can you?" op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 nou makkelijk er is wel meer veranderd:1. Er is geen MulitiPlayer meer 2. De Grapichs zijn een beetje beter geworden 3. Het bord met de tekst "Hello Again" is veranderd in ''You just can't get enough of this alley, can you?" op. Dat reken ik goed, wat wil zeggen dat jij nu aan de beurt bent . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 3 verschillende denk ik. - een die je krijgt als je 20 hidden packages krijgt. - een combat shotgan - een afgezaagde shotgun ik verkies wel de combat shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 3 verschillende denk ik.- een die je krijgt als je 20 hidden packages krijgt. - een combat shotgan - een afgezaagde shotgun ik verkies wel de combat shotgun ik denk dat je verkeert gepost hebt ik kom Vandaag of morgen met de volgende vraag (weinig tijd nu ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 De paar dagen van Asphalt zijn nu wel voorbij Dus ik stel wel een vraag Wie is de voice acteur van Avery Carrington? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Is dit een strikvraag? In GTA LCS praat hij niet dus hier gebruiken ze geen voice-actor maar in GTA Vice City is het Burt Reynolds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Is dit een strikvraag? In GTA LCS praat hij niet dus hier gebruiken ze geen voice-actor maar in GTA Vice City is het Burt Reynolds. Geen idee ( ), ik neus wat op Wikigta rond en maak daar mijn vraag uit... En er stond letterlijk: Voice Actor: Burt Reynolds , dus ik dacht: het klopt wel! Maar je hebt hem goed beantwoord! Dus jij mag de volgende vraag stellen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Wat is er speciaal aan de Angel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Je krijgt hem na de zijmissie Avenging Angel gedaan te hebben, en het is een soort van opgevoerde freeway. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Je krijgt hem na de zijmissie Avenging Angel gedaan te hebben, en het is een soort van opgevoerde freeway. Je krijgt hem niet na de Avengin Angel missies. Het tweede deel van je zin na de komma is deels goed, maar wat is er precies zo speciaal aan? Diep je antwoord eens verder uit . @General Lee:: Het gaat over de Angel . Jij bent verward met de Avenger. Bewerkt: 12 juli 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Het is hetzelfde als een Angel, hij gaat evensnel als een PCJ-600, en hij heeft ook een andere paintjob. @VforV, ik was zo te zien inderdaad verward met de Avenger. :$ Is het antwoord dan dat ook deze een andere paintjob heeft dan de Freeway, en van die tasjes? Bewerkt: 12 juli 2006 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Het is hetzelfde als een Angel, hij gaat evensnel als een PCJ-600, en hij heeft ook een andere paintjob.@VforV, ik was zo te zien inderdaad verward met de Avenger. :$ Is het antwoord dan dat ook deze een andere paintjob heeft dan de Freeway, en van die tasjes? De Angel heeft inderdaad van die leren tasjes maar dat is het niet wat ik zoek. Ik zoek niet echt uiterlijke eigenschappen, meer fysieke dingen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) De Angel heeft een betere wendbaarheid, en snelheid ? Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 De Angel heeft een betere wendbaarheid, en snelheid ? Dat is al goed. Kijk, ik zal mijn vraag anders stellen... "Wat kan de Angel wat de Freeway niet, of zeer moeilijk kan?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.