Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) De Angel kan een weelie doen, en een Freeway niet. (of moeilijk). Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 De Angel kan een weelie doen, en een Freeway niet. (of moeilijk). Correct! Jij mag de volgende vraag stellen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Ok. De volgende vraag: Waarom moet je Kazuki Kasen vermoorden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Omdat hij te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Omdat hij te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat. Dat zit er voor een deel tussen, maar dat is niet het antwoord dat ik wilde horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Omdat Kazuki te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat, en omdat Kenji Kasen graag de vrijheid wilde, dus moest ze van haar man af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Omdat Kazuki te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat, en omdat Kenji Kasen graag de vrijheid wilde, dus moest ze van haar man af. Nee, het is niet juist. En het is niet Kenji Kasen maar Toshiko Kasen. Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Toshiko Kasen (vrouw van Kasuki) voelt zich door haar man onderdrukt en geeft Toni de opdracht hem te vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Dat wilde ik horen. De volgende is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Oke, volgende vraag: Vincenzo Cilli is altijd onaardig tegen Toni en op een gegeven moment wil hij Toni zelfs dood hebben, wat is hier de voornaamste reden voor? Bewerkt: 13 juli 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Omdat Toni terug is denkt Vincenzo dat hij wat meer naar onder wordt geschoven op het goede blaadje van Salvatore. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Dat is goed Stel de volgende vraag maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Wat is het doel van de Avenging Angels ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Dat wilde ik horen. De volgende is voor jou. Even een vraag, op WikiGTA staat dat het is omdat hij te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat, wordt daar dan gelogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Dat wilde ik horen. De volgende is voor jou. Even een vraag, op WikiGTA staat dat het is omdat hij te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat, wordt daar dan gelogen? Nee, helemaal niet. Maar op Wikigta staat ook dit: Klik. Toshiko voelt zich onderdrukt, dat zal volgens mij wel een deel aan het feit liggen dat Kazuki weet wie er achter de aanslagen zit. Nou, ik weet niet wat jij er van denkt Baffie, maar ik vind het antwoord van Bling beter. Dit ook omdat alle missies van Toshiko te maken hebben met het pesten van haar man. Edit: Jouw antwoord is uiteindelijk ook perfect in orde, maar ik dacht meer aan het antwoord dat Bling gaf. Ook vind ik je antwoord niet volledig omdat je zegt aanslagen. Als ik nu niet geweten had, wat die aanslagen waren, was je vraag zeker fout. Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.