Baffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Oké, ik zal het even op WikiGTA veranderen, ik wist het niet helemaal zeker, vandaar dat ik het nog even vroeg, bedankt voor de info. Reageren
VforV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Even een vraag, op WikiGTA staat dat het is omdat hij te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat, wordt daar dan gelogen? Kazuki Kasen is de man van Toshiko Kasen. Hun huwelijk is eigenlijk maar schijn want hij vertoefd liever bij zijn mannen (Yakuza's) dan dat hij aandacht besteed aan zijn vrouw. Toshiko voelt haar eenzaam en wil wraak nemen op hem. Hiervoor vraagt ze Toni's hulp. Na enkele 'aanslagen' (dit zijn de eerste 3 missies voor haar) is Toshiko te weten gekomen wie hier achter zit. Met andere woorden: Hij weet dat het Toshiko is en ze is dus in gevaar. Daarom wil ze dat Toni hem vermoord, voor hij haar iets aandoet. Dit wordt ongeveer letterlijk gezegd in de laatste missie. Op het einde van deze missie pleegt ze dan nog eens zelfmoord omdat ze zich nog steeds niet vrij voelde. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 De laatstgestelde vraag was Waar de Avenging Angels goed voor zijn, kunnen we daar mee verder? Reageren
mattiejj Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 avenging angels zijn een soort geweldadige niet-corrupte politieagenten die het recht in eigen handen nemen Reageren
Svenie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) avenging angels zijn een soort geweldadige niet-corrupte politieagenten die het recht in eigen handen nemen Dit is al goed, maar ik wil nog een kleine aanvulling. Wat is het doel van de Avenging Angels ? Bewerkt: 18 juli 2006 door Svenie Reageren
SilverDust Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 avenging angels zijn een soort geweldadige niet-corrupte politieagenten die het recht in eigen handen nemen Dit is al goed, maar ik wil nog een kleine aanvulling. Wat is het doel van de Avenging Angels ? Het doel is het criminele uitschot van Liberty City te bestrijden. Aan gezien ik zelf geen LCS heb mag iemand anders een vraag stellen Reageren
Svenie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Het antwoord is juist. De volgende vraag is voor ... Reageren
Samurai Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Me ! Hoe heet de zoon van Salvator Leone ? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Joey Leone? (Komt alleen voor in GTA III) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Joey Leone? (Komt alleen voor in GTA III) (Komt alleen voor in GTA III) In eigen persoon niet maar wel bij zijn garage daar hang een bord met zijn naam er op . Maar let verder niet op mij. Bewerkt: 24 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Samurai Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ja, General Lee, your turn.(en hij wordt wel geloof ik vermeld in een cut-scene) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Hier een makkelijke want ik kon geen moeilijke bedenken... Wat krijg je als je lvl 15 haalt van de Avenging Angel missies in Staunton Island? Reageren
Svenie Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Het is eigenlijk geen beloning, maar toch. Je moet als je level 15 gehaald hebt, geen geld meer te betalen als je wordt opgepakt. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Dat is goed, jij mag de volgende stellen. Reageren
Svenie Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ok. Toshiko vertelt je in de missie 'More Deadly Than The Male' dat jij ook voordeel uit haar missies kunt halen. Welk groot voordeel is dit ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.