ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Ok volgende : In welke missies kom je een Zwarte Sentinel tegen? Beschrijf ook hoe je hem tegen komt. Bewerkt: 2 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
mc weslo Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) bij die huurmoordenaars van momma en als je die burgermeester moet vermoorden Bewerkt: 2 augustus 2006 door mc weslo Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 bij die huurmoordenaars van momma en als je die burgermeester moet vermoorden Je moet de missie noemen en hoe je ze tegen komt . Deze twee zijn wel goed alleen ^ moet nog toegevoegd worden en er moet er minstens nog een bij. Reageren
VforV Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) EDIT: *A Walk in the Park: Daar rijden de bawakers van de burgemeester mee. *No Son of Mine Daar rijden de huurmoordenaars van Ma Cipriani mee. *Making Toni: Toni wordt opgehaald in een zwarte Sentinel en naar de 'ceremonie' gebracht. *The Guns of Leone: De Leones komen aan in het Red Light District in deze wagens. Dat laatste ben ik niet zeker. Bewerkt: 3 augustus 2006 door VforV Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Die zijn alvast goed maar ik wil nog weten hoe je ze tegen komt . En er mist er nog een . Je EDIT is goed VforV. Dat tegen komen is niet meer nodig. Ik wil dit Topic een beetje actief houden dus: Next voor jouw . PB verzonden naar VforV Bewerkt: 21 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
mattiejj Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) *bump* ik wil graag dit topic een beetje levend houden dus als ik mag zou vrij mag zijn om een vraag te stellen, hoeveel missies zijn er waar je iemand móét omleggen,anders je die missie niet haalt wist niet dat VforV op vakantie was.. Bewerkt: 18 augustus 2006 door mattiejj Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) VforV heeft het goede antwoord gegeven en deze komt geloof ik morgen terug van vakantie . Wacht dus nog een dagje. Het is ook een beetje mijn fout want ik heb er ook niet meer gekeken . Bewerkt: 18 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
mattiejj Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 srry dan heb ik niks gezegd... ik wist niet dat hij op vakantie was,mijn vraag geld dus niet meer Reageren
VforV Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Wat is het doel van de Sicilians (Sicilian Mafia Family)? Reageren
Cencicodis Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 de sicilians willen via franco forelli een oorlog ontketenen tussen de liberty families als het stof dan weer gaat liggen zouden zij dan de macht in liberty city overnemen salvatore leone wil dit in geen geval laten gebeuren en samen met toni cipriani verzet hij zich tegen de rivaliserende gang Reageren
VforV Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Dat klopt. (Goed dat WikiGTA er is hé ) Reageren
Cencicodis Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Oke hier is mijn vraag: Hoe heet de missie waar je fort staunton kapotmaakt(tis wel makkelijk he ) VforV je hebt gelijk Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Bringing the House Down !!! Reageren
Cencicodis Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Correct!! Volgende voor u .WhoopDiDoo! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ik weet even geen vraag. Die gene die als eerste post mag de vraag stellen ! Whoop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.