M4X Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) **dubbelpost** AdvanceGTA heeft me gepb't dat de antwoorden goed zijn dus dan stel ik maar de volgende vraag: Welk(e) voertuig(en) krijg je als je de zijmissie ''Love Media'' hebt uitgespeeld? En waar spawnen deze? Bewerkt: 4 december 2006 door M4X Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 De twee voertuigen die zullen spawnen nadat je de zijmissie Love Media hebt uitgespeeld zijn de V8 Ghost en een PCJ-600. Zij spawnen in de tweede garage bij je Savehouse in SI (Staunton Island). Je hebt daar twee garages één voor de beloningen van de Hidden Packages en een voor de V8 Ghost en de PCJ-600. Reageren
M4X Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Goed, de volgende vraag is voor jouw Advancegta Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Hoevveel Gang-cars bevat het spel Liberty City Stories? Noem ook even de namen van het desbetreffende voertuig en ook wil ik weten bij welke gang deze wagens horen. Ik zou het overigens heel fijn vinden als jullie WikiGTA niet raadplegen aangezien het dan wel heel simpel word. Veel succes bij het beantwoorden van deze vraag. >>> Door VforV: Je weet toch wel dat de meesten je woorden in de wind zullen slaan? Je kan het immers niet controleren of ze WikiGTA al dan niet raadplegen. <<< Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Hoeveel Gang-cars bevat het spel Liberty City Stories? 10 (Zonder de Mr. Wongs 9) Noem ook even de namen van het desbetreffende voertuig en ook wil ik weten bij welke gang deze wagens horen. Hoods Rumpo XL --> Hoods Cartel Cruiser --> Colombian Cartel Yakuza Stinger --> Yakuza Forrelli Exsess--> Forrelli's Yardi Lob --> Yardi's Sindacco Argento --> Sindacco's Triad Fish Van --> Triads Diablo Stallion --> Diablo's Leone Sentinel --> Leones (Mr. Wongs --> Triads) Word vaak gezien als een gangcar van de Triads. Dit komt meer voort uit GTA III waar dit er sterker uitkwam Typfouten inbegrepen >>> Door VforV: Je weet toch wel dat de meesten je woorden in de wind zullen slaan? Je kan het immers niet controleren of ze WikiGTA al dan niet raadplegen. <<< Uit mijn hoofd Reageren
M4X Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Ik zal niet flauw gaan doen dus ik doe het uit m'n hoofd: - Leone Sentinel; van de Leones - Triads Fish Van; van de Triads - Yakuza Stinger; van de Yakuza - Diablo Stallion; van de Diablo's - Forreli Express; van de Forreli's - Sindacoo Argento; van de Sindacco's - Yardie Lobo; van de Yardies - Cartel Cruiser; van de Colombian Cartel - Het Hoods busje (ik weet de naam niet ), van de hoods - en Mr.Wongs misschien? Ik kom dus uit op een totaal van 10 Te Laat Bewerkt: 5 december 2006 door M4X Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Helemaal goed ASPHALT en natuurlijk geloof ik dat je niet op WikiGTA hebt gekeken. Meer informatie over de gangcars vind je overigens hier. M4X ook een goed antwoord maar helaas was ASPHALT ongeveer 2 minuten eerder met het antwoord wat bepaald dat hij de volgende vraag mag gaan stellen. Veel plezier bij het bedenken van de volgende vraag ASPHALT! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Next: In welke missie(s) komt een Maverick voor? Reageren
Svenie Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Dit zijn volgens mij deze missies: Calm Before the Storm Caught In The Act Sayonara Sindaccos The Passion Of The Heist False Idols The Sicilian Gambit Cash in Kazuki's Chips (Je ziet hem bij je aankomst van het gebouw snel vertrekken) Bewerkt: 7 december 2006 door Svenie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Dit zijn volgens mij deze missies: Calm Before the Storm Caught In The Act Sayonara Sindaccos The Passion Of The Heist False Idols The Sicilian Gambit Cash in Kazuki's Chips (Je ziet hem bij je aankomst van het gebouw snel vertrekken) Helemaal goed ! Reageren
Svenie Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 In welke voertuigen moet je nooit gereden als je GTA Liberty City Stories 100% hebt voltooid ? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) In welke voertuigen moet je nooit gereden als je GTA Liberty City Stories 100% hebt voltooid ? * Blista * Moonbeam * Perennial * Esperanto * Idaho * Stallion * Cartel Cruiser * Diablo Stallion * Forelli Exsess * Hoods Rumpo XL * Leone Sentinel * Triad Fish Van * Yakuza Stinger * Yardie Lobo * Ballot Van * Bobcat * Mr Whoopee * Panlantic * Bickle 76 * Bus * Cabbie * Coach \ * Taxi --- 1 Ervan moet wel * Train * Train * Ferry * Predator * Reefer * Esperanto * Idaho * Manana * Stallion * Cheetah * Stinger * Angel * Avenger * Manchez * Enforcer * Flatbed * Linerunner * Mule * Securicar * Yankee CheatDevice: * Dodo * Hunter * Maverick * Police Maverick * VCN Maverick RC: (Je bestuurt ze wel maar je rijd er niet in... Je kiest zelf maar) *Sindacco Argento * RC Raider * RC Goblin * RC Bandit Love Media kun je gaan duwen maar wie zijt de gek ? Die zijn er dus, geloof ik, allemaal uit . >>> Door Dizzee: Ik in ieder geval niet. <<< Zie je ? Bewerkt: 15 december 2006 door ASPHALT Reageren
Svenie Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik heb even een snelle blik geworpen op je antwoord, en het ziet er goed uit! De volgende vraag is voor jou. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) De onderstaande ped kan in bepaalde missie(s) voorkomen, welke? Alle motor race's? :S Neen Bewerkt: 16 december 2006 door ASPHALT Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Alle motor race's? :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.