Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!


The Italian

Recommended Posts

Omdat asphalt niet meer heeft gerageerd wil ik wel de volgende vraag stellen mar als dat niet mag geef dan maar geen andwoorden.

hoe kom je op shoreside vale als je nog maar pas op het 2e eiland bent. (zonder cheats)

HINT: doorzoek het forum voor het andwoord

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    116

  • Svenie

    90

  • Nissan

    70

  • Rinaldootje

    68

Omdat asphalt niet meer heeft gerageerd wil ik wel de volgende vraag stellen mar als dat niet mag geef dan maar geen andwoorden.

hoe kom je op shoreside vale als je nog maar pas op het 2e eiland bent. (zonder cheats)

HINT: doorzoek het forum voor het andwoord

Hoho! Ik heb wel degelijk gezegd dat zijn antwoord fout was:

Alle motor race's? :S

Neen

Omdat ik geen nieuw bericht wilde maken heb ik mijn bericht geëdit. Mijn vraag gelt dus nog:

De onderstaande ped kan in bepaalde missie(s) voorkomen, welke?

Link to comment
Delen op andere websites

De onderstaande ped kan in bepaalde missie(s) voorkomen, welke?

De door jouw beschreven Ped komt allereerst voor in de Hoofd missie Biker Heat. Hierin staat hij bij het groepje andere Bikers. Ik plaats een screen van deze Ped in de al eerder genoemde missie hieronder. Verder komt hij na navraging bij ASPHALT blijkbaar ook voor in de Zij Missie Avenging Angel. Wat zijn rol in deze Missie betreft weet ik helaas niet en dit is dan ook meer een gok aangezien ik weet dat de Ped een Biker is en de Zij Missie ook met Bikers te maken heeft. ASPHALT heeft me al gemeld dat deze antwoorden goed zijn ^_^.

LCS_BikerHeat2.jpg

De rechtse persoon is de Ped die ook op ASPHALT zijn screen te zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

De onderstaande ped kan in bepaalde missie(s) voorkomen, welke?

De door jouw beschreven Ped komt allereerst voor in de Hoofd missie Biker Heat. Hierin staat hij bij het groepje andere Bikers. Ik plaats een screen van deze Ped in de al eerder genoemde missie hieronder. Verder komt hij na navraging bij ASPHALT blijkbaar ook voor in de Zij Missie Avenging Angel. Wat zijn rol in deze Missie betreft weet ik helaas niet en dit is dan ook meer een gok aangezien ik weet dat de Ped een Biker is en de Zij Missie ook met Bikers te maken heeft. ASPHALT heeft me al gemeld dat deze antwoorden goed zijn ^_^.

LCS_BikerHeat2.jpg

De rechtse persoon is de Ped die ook op ASPHALT zijn screen te zien is.

ASPHALT heeft me al gemeld dat deze antwoorden goed zijn ^_^.

Dit zegt genoeg ^_^

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag willen weten wat de beloning van de Sub Missie Trash Dash is, de beloning die je krijgt nadat je hem met succes hebt voltooid op de eilanden Portland, Stauton Island en Shoreside Vale. Ook wil ik graag een kaartje van de locatie van de Trashmaster in de al eerder door mij opgenoemde eilanden van Liberty City. Veel succes bij het beantwoorden van deze door mij bedachte vraag!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag willen weten wat de beloning van de Sub Missie Trash Dash is, de beloning die je krijgt nadat je hem met succes hebt voltooid op de eilanden Portland, Stauton Island en Shoreside Vale. Ook wil ik graag een kaartje van de locatie van de Trashmaster in de al eerder door mij opgenoemde eilanden van Liberty City. Veel succes bij het beantwoorden van deze door mij bedachte vraag!

Dit lijkt me niet zo moeilijk:

De Foto's zijn van baggere kwaliteit maar het is redelijk te lezen

trashplfx6.th.jpg

Deze is van Portland, de beloning is helaas niet zo goed te lezen door de flits maar het is nog redelijk te lezen.

trashsixo7.th.jpg

Deze is van Staunton Island.

trashssvcc8.th.jpg

Deze is van ShoreSide Vale.

Kaartje:

tashmasterem9.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ASPHALT, zoals ik al op MSN gemeld had is dit antwoord inderdaad volledig correct. Overigens was het niet nodig om Screens van de desbetreffende Sub Missie te maken maar toch heel leuk dat je dat toch gedaan hebt! Je hebt overigens WikiGTA toch zeker niet raadgepleegd? :engel: Het was een redelijk simpele vraag, zorg maar voor een hele moeilijk vraag ASPHALT! Heel veel succes en plezier met het bedenken van de volgende vraag.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Halloooooow waarneer post er iemand of kan ASPHALT een nieuwe vraag stellen want niemand reageert er nog op. :) m.v.g Rinaldootje

======================

Sorry voor het dubbelposten maar andwoord er nog iemand of ius het hier een dooie boel

>>> Door VforV: Berichten samengevoegd. In plaats van te dubbelposten kan je ASPHALT ook gewoon eens een PM sturen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Rinaldootje niet zo zeuren, als je het geduld niet hebt gewoon niet meedoen ofzo.

Ontopic: De enige die ik kan bedenken is die missie van mevrouw Kasen waarin je haar in een zwarte Stretch weg moet brengen. Die missie heet: A date with Death

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...