SA_11 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 In verschillende missies zitten zwarte voertuigen. Deze zijn altijd zwart. Noem alle missies + voertuigen. Ps. De Leone Sentinel hoeft niet . Is dit inclusief zijmissies Aangezien het al zolang duurt zullen we de Zij Missies maar weg laten. maar zijn het dan ook auto's waar bijvoorbeeld de andere mensen die in de missie voorkomen in rijden???? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 In verschillende missies zitten zwarte voertuigen. Deze zijn altijd zwart. Noem alle missies + voertuigen. Ps. De Leone Sentinel hoeft niet . Is dit inclusief zijmissies Aangezien het al zolang duurt zullen we de Zij Missies maar weg laten. maar zijn het dan ook auto's waar bijvoorbeeld de andere mensen die in de missie voorkomen in rijden???? Natuurlijk, anders zijn er bijna geen. Reageren
SA_11 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Home sweet home Kuruma No son of mine Sentinels(met al die huurmoordenaars erin) A walk in the park Sentinel Search and rescue Stretch Taking the peace Pony The morgue party candidate Hearse L.C. Confidential FBI Cruiser False Idols Stretch The shoreside redemption Securicar Morgue party resurrection Hearse Cash Clash Securicar Grease Sucho Thunder Rodd Dit zijn degene die ik allemaal weet als dit niet goed is zou je dan willen zeggen hoeveel ik er nog mis Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Home sweet home KurumaNo son of mine Sentinels(met al die huurmoordenaars erin) A walk in the park Sentinel Search and rescue Stretch Taking the peace Pony The morgue party candidate Hearse L.C. Confidential FBI Cruiser False Idols Stretch The shoreside redemption Securicar Morgue party resurrection Hearse Cash Clash Securicar Grease Sucho Thunder Rodd Dit zijn degene die ik allemaal weet als dit niet goed is zou je dan willen zeggen hoeveel ik er nog mis De 'Securicar' is helaas donker blauw geen zwart, eveneens zo met de FBI Cruiser. Bij de Portland mist er nog een paar. Shoreside Vale nog 1 en bij Staunton mis je er nog. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Bump & Dubbelpost Aangezien het hier echt doods is zal ik maar een nieuwe, makkelijke, vraag stellen: Uit welk land komt Toni? Als je de missie weet waarin hij dit zegt is al helemaal fijn maar het Topic moet weer wat leven dus is het niet persé nodig. /-> Edit: Hieronder: Helemaal goed! You're next! Bewerkt: 18 maart 2007 door ASPHALT Reageren
Kakaroth Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Sry dom bericht Bewerkt: 28 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Deze is egt makkelijk Welke Gta games hebben een intro in deze stad en in welke stad is dat dan ? Heeft met LCS te maken ! succes Reageren
spoeky Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Deze is egt makkelijk Welke Gta games hebben een intro in deze stad en in welke stad is dat dan ? Heeft met LCS te maken ! succes Gta Liberty City Stories: Speelt zich af bij Salvatore Gta San Andreas: In de Airport in Shore Side Vale Gta Vice City: Saint marks Bisto Gta 3: Ghost Town en de brug tussen Portland en Staunton. Die stukjes spelen allemaal in Liberty City af Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ja owkej .. ik reken dit wel goed ! volgende voor jou ! Reageren
spoeky Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Oké dan, hier is de volgende vraag: Wat is de rare/vieze hobby van Donald Love? Reageren
Aeroplane Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Hij is Necrofiel en kannibaal Necrofiel=Dode Mensen neuken[/font] Kanibaal= Mensen kapotmaken en opeten en .. Reageren
spoeky Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Hij is Necrofiel en kannibaalNecrofiel=Dode Mensen neuken[/font] Kanibaal= Mensen kapotmaken en opeten en .. Helemaal goed! Jij mag de volgende vraag stellen! Reageren
Aeroplane Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Waneer is de Callahan Bridge klaar ? Bewerkt: 29 maart 2007 door Aeroplane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.