Gino99 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Newport Is goed! .Volgende voor jou! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Ja... Ok daar gaat ie: Hoeveel verschillende soorten dieren zie je in LCS? @Hieronder: BUZZZ!!! Jammer Geen 'ding ding ding' voor jou Bewerkt: 9 september 2007 door MartyCeha Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 2: Vogels en vissen Reageren
Rev4n Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Vogels,vissen,Honden? [in gta 3 mogen er toch alleen geen honden in Libert city komen?] Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Met die 2 soorten zit je goed, maar de soorten die je noemt zijn niet goed. Er zijn 2 verschillende soorten vogels. Van maar 1 soort is de naam duidelijk, de andere soort komt voor in een paar cutscenes (net als de papegaai in SA). Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Je bedoeld denk ik het vogeltje van Toshiko en die gene die gewoon in de lucht vliegen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Jep het soort doet er eigelijk niet toe (stond ook niet in de vraag) maar toen toch iedereen erover bezig was... Volgende is voor ASPHALT Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Wie zijn de gebroeders Wong en wanneer kom je ze tegen? Succes. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Dat zijn 3 Chinese broertjes die lid zijn van de Liberty City Triade, en je achtervolgen op een Sanchez met een Micro SMG tijdens de missie Wong Side Of The Tracks, waarin Wong verwijst naar de gebroeders Wong, wat samen met het andere gedeelte van de titel weer verwijst naar de missie uit GTA San Andreas, genaamd 'Worng Side Of The Tracks'. Compleet genoeg? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Dom van me.. Heb ik zelf nog op de Wiki gezet. Maargoed, volgende voor jouw! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Slim van me Heb ik zelf nog op Wiki gezocht Hier is die questione: In Shoreside Vale ligt een bedrijf. Je kunt er een Rampage achter vinden. Met die rampage moet je Cartel leden afschieten. Wat vervaardigt dit bedrijf en waarom is de pick-up die ervoor te vinden is zo toepasselijk daarvoor? Bewerkt: 22 september 2007 door MartyCeha Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Slim van me Heb ik zelf nog op Wiki gezocht Hier is die questione: In Shoreside Vale ligt een bedrijf. Je kunt er een Rampage achter vinden. Met die rampage moet je Cartel leden afschieten. Wat vervaardigt dit bedrijf en waarom is de pick-up die ervoor te vinden is zo toepasselijk daarvoor? Aangezien niemand reageerd; Je hebt het denk ik over "Liberty Pharmaceuticals" met de slogan "Pills to chill your ills". Dit bedrijf maakt dus medicijnen. De pickup is een Adrealine Pilletje, wat dus heel toepasselijk is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.