Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!


The Italian

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    116

  • Svenie

    90

  • Nissan

    70

  • Rinaldootje

    68

Voeg daar dan maar een M4, een kettingzaag, een slagersmes, een machete, een katana, en een shotgun aan toe :) En een AK47. En een mes. Nou ja dat was het dan wel weer denk ik :puh:

Dit had ik al

Pistool, gummyknuppel, uzi, mac 10, knuppel, tec 9 (alleen met 'peds hebben wapens' cheat).
Link to comment
Delen op andere websites

Overal aan gedacht :7

Gangs

Leone: Pistool

Triads: Pistool, slagersmes

Diablos: Knuppel, bijl, pistool

Forelli: Pistool

Sindacco: Pistool

Yardies: Pistool, knuppel

Hoods: Pistool, uzi

Yakuza: Pistool

Hitmans

Uzi, AK47, handgranaat (in missie 'No Son Of Mine')

Missies

Pistolen, handgranaten, (stubby/combat) shotguns, katana's, messen, machete, slagersmessen, AK47, Uzi, Mac 10, SMG, M4, Rocket Launcher, Molotov Cocktail.

Cheats

Pistool, Tec 9 (Peds hebben wapens cheat).

Dus dan krijgen we:

Pistool, slagersmes, knuppel, bijl, uzi, AK47, handgranaat, (stubby/combat) shotgun, katana, mes, machete, Mac 10, SMG, M4, Rocket Launcher, Molotov Cocktail... Nu goed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Brass Knuckles, Baseballbat, Schroevendraaier, Knife, Meat Cleaver, Machete, Katana, Night Stick, Chainsaw, Pistol, Shotgun, Stubby Shotgun, Combat Shotgun, Tec-9, Micro-SMG, Mac 10, MP5K, AK-47, M4, Rocket Launcher, Molotov Cocktails en Grenades.

Zo beter? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben (^_^) mag jij.

:)

Ik bedoelde de beitel :puh: Maarja.

Het vliegveld van LC was eerst niet op Shoreside Vale gepland. Op welk eiland wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben (^_^) mag jij.

:)

Ik bedoelde de beitel :puh: Maarja.

Het vliegveld van LC was eerst niet op Shoreside Vale gepland. Op welk eiland wel?

Je weet dat dit uit de allereerste kaarten van GTA III komt? Ookal is het LC..? :7

Edit @ Hieronder: Ik zou niet durven!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben (^_^) mag jij.

:)

Ik bedoelde de beitel :puh: Maarja.

Het vliegveld van LC was eerst niet op Shoreside Vale gepland. Op welk eiland wel?

Je weet dat dit uit de allereerste kaarten van GTA III komt? Ookal is het LC..? :7

Ja, maar niet dat het uit GTA III kwam :puh: Maarja het is toch LC ;) Anders stel ik wel een andere vraag als je het er niet mee eens bent :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...