MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Yeah! Iemand die reageert Hij is goed, volgende voor jou! Offtopic: Er gebeurt de laatste tijd vééééél te weinig in het LCS forum, en ook in SA en VCS. Gewoon saai Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Welke wapens worden door andere mensen gedragen/gebruikt? Ik ga niet zitten muggenziften op eentje die je vergeten bent maar ik wil toch een redelijk compleet lijstje zien. Beginnetjes mogen natuurlijk ook. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Pistool, gummyknuppel, uzi, mac 10, knuppel, tec 9 (alleen met 'peds hebben wapens' cheat). Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Pistool, gummyknuppel, uzi, mac 10, knuppel, tec 9 (alleen met 'peds hebben wapens' cheat). Sorry Marty, nog lang niet. Ze zijn goed maar nog lang niet compleet. Bewerkt: 6 oktober 2007 door ASPHALT Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Bedoel je ook in missies ofzo? Ik edit deze post wel als je dat bedoelt. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Tuurlijk, alle mensen die op staat lopen maar ook in missies. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Voeg daar dan maar een M4, een kettingzaag, een slagersmes, een machete, een katana, en een shotgun aan toe En een AK47. En een mes. Nou ja dat was het dan wel weer denk ik Dit had ik al Pistool, gummyknuppel, uzi, mac 10, knuppel, tec 9 (alleen met 'peds hebben wapens' cheat). Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Nope, helaas ik wil het toch wel wat completer. Denk bijvoorbeeld eens aan Gangs, de Throw weapons, de hitmans.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Overal aan gedacht Gangs Leone: Pistool Triads: Pistool, slagersmes Diablos: Knuppel, bijl, pistool Forelli: Pistool Sindacco: Pistool Yardies: Pistool, knuppel Hoods: Pistool, uzi Yakuza: Pistool Hitmans Uzi, AK47, handgranaat (in missie 'No Son Of Mine') Missies Pistolen, handgranaten, (stubby/combat) shotguns, katana's, messen, machete, slagersmessen, AK47, Uzi, Mac 10, SMG, M4, Rocket Launcher, Molotov Cocktail. Cheats Pistool, Tec 9 (Peds hebben wapens cheat). Dus dan krijgen we: Pistool, slagersmes, knuppel, bijl, uzi, AK47, handgranaat, (stubby/combat) shotgun, katana, mes, machete, Mac 10, SMG, M4, Rocket Launcher, Molotov Cocktail... Nu goed Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Je moet er nog zo'n 5. Ik wil er nog minstens 2 horen. Anderen mogen overigens ook nog raden, eentje ligt heel erg voor de hand. Bewerkt: 7 oktober 2007 door ASPHALT Reageren
Tunix Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Brass Knuckles, Baseballbat, Schroevendraaier, Knife, Meat Cleaver, Machete, Katana, Night Stick, Chainsaw, Pistol, Shotgun, Stubby Shotgun, Combat Shotgun, Tec-9, Micro-SMG, Mac 10, MP5K, AK-47, M4, Rocket Launcher, Molotov Cocktails en Grenades. Zo beter? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben () mag jij. Reageren
Tunix Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben () mag jij. Ik bedoelde de beitel Maarja. Het vliegveld van LC was eerst niet op Shoreside Vale gepland. Op welk eiland wel? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben () mag jij. Ik bedoelde de beitel Maarja. Het vliegveld van LC was eerst niet op Shoreside Vale gepland. Op welk eiland wel? Je weet dat dit uit de allereerste kaarten van GTA III komt? Ookal is het LC..? Edit @ Hieronder: Ik zou niet durven! Bewerkt: 10 oktober 2007 door ASPHALT Reageren
Tunix Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Schroevendraaier bestaat niet in LCS. Je had er nog een paar kunnen doen zoals de Colt Python (.357) en Sniper Rifle maar gaan gezien ik geen slecht persoon ben () mag jij. Ik bedoelde de beitel Maarja. Het vliegveld van LC was eerst niet op Shoreside Vale gepland. Op welk eiland wel? Je weet dat dit uit de allereerste kaarten van GTA III komt? Ookal is het LC..? Ja, maar niet dat het uit GTA III kwam Maarja het is toch LC Anders stel ik wel een andere vraag als je het er niet mee eens bent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.