ASPHALT Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Wat staat er op de tatoeage op Casa's arm? Een vlag! Toch? Heb even op wikigta gekeken. Helaas.. Het gaat me overigens ook om de tekst, niet om het figuur. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 mag er een nieuwe vraag bij en ik heb het antwoord met de tekst van casa's arm: Geen ideee Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 nieuwe vraag hoeoud is toni? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je mag alleen een nieuwe vraag stellen als je een antwoord op de oude vraag hebt gegeven, die dan ook nog goed is gekeurd door de vraagsteller. Zelf mag je niet zomaar een vraag stellen. En je zou helemaal niet kunnen weten hoe oud Toni is. Niemand weet dat. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Je mag alleen een nieuwe vraag stellen als je een antwoord op de oude vraag hebt gegeven, die dan ook nog goed is gekeurd door de vraagsteller. Zelf mag je niet zomaar een vraag stellen.En je zou helemaal niet kunnen weten hoe oud Toni is. Niemand weet dat. nee maar niemand weet ook niet wat er op casa's arm staat heb op google gezogt wikigta plaatjes beken zelf de missie met hem gedaan tevergeefs...................................................................... Bewerkt: 6 januari 2008 door GTA-The-Best Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dan kijk je op je ps2/psp Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Dan kijk je op je ps2/psp OMG heb op ps2 en psp gekeken ! omg en tevergeefs off-on topic dit topic is dood net zoals die andere!n Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Aangezien dit zo dood is, zal ik een nieuwe vraag stellen.. Er is een manier om in Casa's Deli te komen, hoe? Geen cheats, CheatDevice of glitches! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Misschien in de missie Dead Meat? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Nieuwe vraag: Welke andere game van R* (de naam) kom je wel eens tegen op de muren van Liberty City? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Nieuwe vraag:Welke andere game van R* (de naam) kom je wel eens tegen op de muren van Liberty City? Bully. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nieuwe vraag:Welke andere game van R* (de naam) kom je wel eens tegen op de muren van Liberty City? Bully. Juist! Volgende voor jou. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik ben niet de grootste Liberty City Stories kenner, maar ik zal toch proberen een zo moeilijk mogelijke vraag te bedenken: Welke 2 ploegen spelen in het stadion van Liberty City? ------------------------------------------------------------------ Voor mensen die niet weten wat ik met het stadion bedoel: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.