Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Oké ik zal een vraag stellen: Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories? Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game. GTA PSP ? Jep, dat is juist. Sorrie voor mijn late antwoord, ik was vergeten dat ik hier een vraag had gesteld. Bedankt supergtagamer voor je PM. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Oké ik zal een vraag stellen: Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories? Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game. GTA PSP ? Jep, dat is juist. Sorrie voor mijn late antwoord, ik was vergeten dat ik hier een vraag had gesteld. Bedankt supergtagamer voor je PM. Graag gedaan Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Aangezien er al in geen tijden een nieuwe vraag is gesteld doe ik dit wel: Wat is de beloning als je 90 hidden packages hebt verzameld? >>> Door Asphalt: Je weet dat je zelf aan de beurt was? <<< Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Aangezien er al in geen tijden een nieuwe vraag is gesteld doe ik dit wel: Wat is de beloning als je 90 hidden packages hebt verzameld? Een RPG Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Klopt, GTAIVfreak mag de volgende vraag doen! Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Wat is het verschil tussen de Portland tunnel in GTA 3 en de tunnel in LCS? Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 In GTA LCS is de Porter Tunnel gewoon maar na de Missie Brining the House Down komt er grote schade en is hij ingestort/kapot. In GTA III waren ze bezig om hem te repareren en werdt hij na de missie Last Request gedeeltelijk geopend. En na de missie A Drop In The Ocean de rest ook. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Ik wil een meer gedetailleerd antwoord. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 In GTA 3 is het mogelijk van Portland naar Stauton Island via de Porter Tunnel Gaan. In GTA Liberty City was op die plek nog een Veerpont/Ferry en kon je niet vanaf Portland naar Stauton Island via de Porter Tunnel Gaan want die bestond toen nog niet. Reageren
Kratod Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Ik weet zeker dat de persoon boven me het goed heeft, maar ga alsnog en verhaaltje plaatsen ! In GTA 3 is er een tunnel die in aanbouw was, deze aanbouw is pas klaar als je ''Last Requests'' Dit geld ook voor de tunnel naar Shorside village en die is pas open na ''A Drop in the Ocean''' In GTA LCS was er eerst een Veerpont en ze waren toen nog bezig om de tunnel te bouwen(dit stopte volgens mij omdat de mensen van de veerpont de staking wonen?). Uiteindelijk moest Tony tijdens de missie ''Bringing the house down'' waar ook een deel werd verneitiegt. Daarom was die tunnel in GTA 3 ook gesloten als Staunton Island beschikbaar is i.v.b. de ontploffing van de missie . Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Ik weet zeker dat de persoon boven me het goed heeft, maar ga alsnog en verhaaltje plaatsen ! In GTA 3 is er een tunnel die in aanbouw was, deze aanbouw is pas klaar als je ''Last Requests'' Dit geld ook voor de tunnel naar Shorside village en die is pas open na ''A Drop in the Ocean''' In GTA LCS was er eerst een Veerpont en ze waren toen nog bezig om de tunnel te bouwen(dit stopte volgens mij omdat de mensen van de veerpont de staking wonen?). Uiteindelijk moest Tony tijdens de missie ''Bringing the house down'' waar ook een deel werd verneitiegt. Daarom was die tunnel in GTA 3 ook gesloten als Staunton Island beschikbaar is i.v.b. de ontploffing van de missie . Dit was hetgene dat ik wilde horen. Volgende vraag voor u. Reageren
Kratod Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Er is gepraat en heel veel reclame. Welke radiozender luister ik? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Liberty City Free Radio Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Head Radio, ja ik weet dat het LCFR is maar ik probeer het maar. Reageren
Kratod Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Liberty City Free Radio Dat klopt, jij bent aan de beurt! Head Radio, ja ik weet dat het LCFR is maar ik probeer het maar. Head Radio komt pas in GTA 3 aan bod, overig was de gene voor je al . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.