Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!


The Italian

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    116

  • Svenie

    90

  • Nissan

    70

  • Rinaldootje

    68

Avery heeft in dients van de Panlantic Corporation enkele bouwplannen bij zich, omdat avery bij het colombian cartel hoort loopt donald love het risico dat hun samen te machtig worden. (beetje gebrekigge uitleg maar ja...)

De missie word trouwens gegeven door Donald love,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zal ik dat maar doen dan?

Oke hier komt ie:

Ik heb alle missies die op Staunton Island worden gestart gedaan.

Ik heb geen Unique Stunt Jumps gedaan en ook geen zijmissies.

Hoeveel en welke outfits heb ik?

Chaufeur outfit

Made man

Leone outfit

Avenging Angel

Tuxedo outfit

The soprano(weet niet de naam van die outfit)

Ik denk dat dit de outfits zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet, er zitten er maar 11 in de game. Maar als je ECHT alle missies op Staunton hebt gedaan, moet je alleen nog The Sicilian Gambit doen. Je zegt ook niet of je Zijmissies ook mee moet tellen, lekker handig~.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet, er zitten er maar 11 in de game. Maar als je ECHT alle missies op Staunton hebt gedaan, moet je alleen nog The Sicilian Gambit doen. Je zegt ook niet of je Zijmissies ook mee moet tellen, lekker handig~.

11? Eerder 16.. ^^ Hij zei overigens "geen zijmissies", maar ik moet toegeven dat het "Staunton Island worden gestart gedaan" gedeelte wel verwarring op kan leveren. Vooral gezien de storyline niet linear is, en je terug komt naar Staunton Island voor de Thosiko missies. Het is vrij belangrijk voor deze vraag, gezien het twee outfits kan schelen. Gezien hij zegt dat het er 12 moeten zijn, moeten erbij gerekent worden. Alle missies die op Staunton Island gestart moeten worden betekend daarnaast niet dat je alleen The Sicilian Gambit nog hoeft.

Jullie mogen het zelf verder uitvogelen, maar het zou niet moeilijk meer moeten zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...