Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!


The Italian

Recommended Posts

Ach, maar natuurlijk. Net als Gelderland een autonoom land is aangezien het Gelderland heet. Een eiland is een stuk land dat aan alle kanten omringd is door water (tot een bepaald aantal km2 natuurlijk), een schiereiland is een stuk land dat door een landengte wordt verbonden met het vasteland. Dit is duidelijk niet hetzelfde.

Kun je misschien uitleggen waarom je denkt dat wanneer iets ''het woord erin en alles heeft'', wat dat dan ook precies mag inhouden, datgene met het het ''woord erin'' ook is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    116

  • Svenie

    90

  • Nissan

    70

  • Rinaldootje

    68

NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven.

Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen?

Click here to view the SnapMap

Het zijn alle 3 safehouses.

doordat deze bijna 45 minuten na de volgende post erna is ge-edit kan ik niet zeggen of dit ook je eerste antwoord was. En gezien de quotes erna heb ik zo het gevoel dat je probeert vals te spelen, Dat is niet lief oswald. :(

Ik geef de volgende vraag dus aan de eerste persoon die het goed heeft.

het zijn alle drie safe houses

Deze is voor jou Ballas4Life

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Na herhaald mijn voertuig door de Pay 'n' Spray te halen, is deze nog steeds niet van kleur veranderd. Geef enkele voorbeelden hoe dit kan gebeuren.

(Je mag aannemen dat het voertuig wel toegelaten word, dus geen overheidsvoertuigen ed)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, daar heb je me. Ik zocht eigenlijk naar een voorbeeld van een speciaal voertuig dat een kleur krijgt toegewezen (zoals de Landstalker van See the Sight Before Your Flight) die niet veranderd.

Maar deze vind ik ook goed bedacht: volgende is voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...