.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 HEELE goed tut!! Ik ga er zeker dingen van gebruiken 9.10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Ten eerste wil ik je complimenteren voor je prachtige tutorial het is zeer leuk om aan zo'n tutorial te werken en als cijfer geef ik je een 10 voor deze tutorial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 Mooie Tutorial, ik vind em 8.5/10 Dit is mijn result : Beetje mislukt maar komt denk ik omdat men render niet zoveel kleuren had Laters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trixor Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) nice tut, zelf ook geprobeert, dit is me resultaat : niet zo goed , maar ok btw, wrm kan ik hem niet bij handtekening gebruiken? hij blijft klein, niet normaal formaat, en er staan dan van die numers bij, weet iemand wrm ? Bewerkt: 22 mei 2007 door trixor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxis Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Keb een vraag, ik snap niet hoe dat werkt met dat Pattern dat je erover heen moet doen, want dan heb ik het erover heen maar dan blijft het daar en ik kan niet met mijn rechtermuisknop erop klikken om dat "make selection" aan te klikken want dan krijg ik allemaal van die icoontjes. Kan iemand misschien ff helpen. alvast thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Keb een vraag, ik snap niet hoe dat werkt met dat Pattern dat je erover heen moet doen, want dan heb ik het erover heen maar dan blijft het daar en ik kan niet met mijn rechtermuisknop erop klikken om dat "make selection" aan te klikken want dan krijg ik allemaal van die icoontjes. Kan iemand misschien ff helpen.alvast thnx Voor een pattern moet je eerst alles selecteren met je "Rectangular marquee tool" Omg precies te zijn deze: Alles selecteren kan je doen met je muis, of heel makkelijk met ctrl + a. Daarna heb je alles geselecteerd en dan klik je met je RMB (rechtermuisknop) op je signature zodat er een roll out menu komt en dan klik je in dat roll out menu op fill. Dan krijg je dit menu, en dan selecteer bij Use: pattern (bij mij staat dat al geselecteerd) Dan kies je bij Custom Pattern je scanlines die je gaat gebruiken. (Bij staan de witte scanlines geslecteerd) De Blending mode zet je op normal en met de opacity moet je een beetje spelen tot je het mooi genoeg vind. =) Ik hoop dat je hier mee geholpen bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!!!Steffanii, Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Goeie tutt , maar ik vind myn uitkomst belachelijk lelijk. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwing Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Goede tut! Ik had aleen een beetje een gekke pattern gebruikt, maar ik vind mijn outcome wel mooi! Dit is mijn outcome: Bewerkt: 26 augustus 2008 door timwing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwing Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik kan de scanlines niet vinden... Kan iemand helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jigz Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Coole tutorial:) Had een beetje moeite met het puntjes patroon want wist niet hoe ik dat kreeg maar heb er maar wat van gemaakt:P Mijn outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.