Jump to content

[PS] Full sig tut


Froop

Recommended Posts

  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...

nice tut, zelf ook geprobeert, dit is me resultaat :

wow1copykw5.th.jpg

niet zo goed , maar ok :puh::bonk:

btw, wrm kan ik hem niet bij handtekening gebruiken? hij blijft klein, niet normaal formaat, en er staan dan van die numers bij, weet iemand wrm ? :bonk:

Bewerkt: door trixor
Link to comment
Delen op andere websites

Keb een vraag, ik snap niet hoe dat werkt met dat Pattern dat je erover heen moet doen, want dan heb ik het erover heen maar dan blijft het daar en ik kan niet met mijn rechtermuisknop erop klikken om dat "make selection" aan te klikken want dan krijg ik allemaal van die icoontjes. Kan iemand misschien ff helpen.

alvast thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Keb een vraag, ik snap niet hoe dat werkt met dat Pattern dat je erover heen moet doen, want dan heb ik het erover heen maar dan blijft het daar en ik kan niet met mijn rechtermuisknop erop klikken om dat "make selection" aan te klikken want dan krijg ik allemaal van die icoontjes. Kan iemand misschien ff helpen.

alvast thnx

Voor een pattern moet je eerst alles selecteren met je "Rectangular marquee tool"

Omg precies te zijn deze:

rmtbp9.png

Alles selecteren kan je doen met je muis, of heel makkelijk met ctrl + a.

Daarna heb je alles geselecteerd en dan klik je met je RMB (rechtermuisknop) op je signature

zodat er een roll out menu komt en dan klik je in dat roll out menu op fill.

Dan krijg je dit menu, en dan selecteer bij Use: pattern (bij mij staat dat al geselecteerd)

Dan kies je bij Custom Pattern je scanlines die je gaat gebruiken. (Bij staan de witte scanlines geslecteerd)

De Blending mode zet je op normal en met de opacity moet je een beetje spelen tot je het mooi genoeg vind. =)

fillag3.png

Ik hoop dat je hier mee geholpen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...