Jump to content

Waarom doen jullie zo moeilijk?

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Samurai

13

• The Golden Fighter

10

• Blizz

4

• VforV

3

Geplaatst:
srry hoor maar ik vind die gta LCS maar saai :bonk:

CJ-BARTOSZ ;)

Dat moet je maar zelf waten, maar ik vind hem zeer zeker niet saai

Geplaatst:

Ik hoop alleen echt dat er downloadable content komt voor de game, hopelijk is de nieuwe game in mei ofzo een uitbreiding en tegen die tijd heb ik wel een grotere memory card.

Geplaatst:

Ik hoop ook op een uitbreiding, of anders op een volledig nieuwe game. Maar dat ie al in mei zou komen, denk ik niet, want GTA games komen altijd in het eindejaar uit: Oktober, November

Geplaatst: (bewerkt)
Ik hoop ook op een uitbreiding, of anders op een volledig nieuwe game. Maar dat ie al in mei zou komen, denk ik niet, want GTA games komen altijd in het eindejaar uit: Oktober, November

Dat is waar tot nu toe is élke GTA-game in Oktober gekomen (USA), behalve GTA:London. GTA:London kwam in April '99 en GTA:2 kwam in oktober '99 en daar zat ook een halfjaar tussen. Maar een nieuwe 3D-game maak je natuurlijk niet in een half jaar, en daarom zat ik (naast dat t stond op wikipedia) te denken aan een uitbreiding. Misschien dan alleen b.v. een mission-pack zoals in gta:London.

Bewerkt: door The Golden Fighter
Geplaatst:

Zou kunnen, dan hoop ik toch te zien wat er achter de tunnel is, en achter de bergen, en dat je dan kan zwemmen en vliegen

Geplaatst:
Ja, juist maar kan toch bijna niet meer langer wachten

Ik zou het nu nog wel even volhouden want anders heb je hem in de brievenbus op de dag van de Nederlandse release.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...