GTA Fanaat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hallo, Ik heb een aantal gebouwen gemaakt met Sketchup maar kan je deze gebouwen ook in GTA zetten en hoe moet dat dan? En welke progjes heb je er voor nodig? Met Vriendelijke Groet' Ronnie, Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Dit kan zeer zeker ja. Alleen zelf zou ik niet weten hoe. Voor gebouwen in GTA te krijgen is denk ik 3DS Max het handigst. Dus... Nouja Succes ermee GizmO Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ik zou je object exporten als .3ds en dan openen met 3dsmax7 en daarna tuts volgen als ik jou was. Reageren
evildirk Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Hoe vaak komen er wel nie dezelfde vragen Hier zie je ook een topic met dezelfde vraag, daar staat het antwoord bij. Bewerkt: 13 november 2005 door evildirk Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Okey bedankt allemaal ik zal wel even kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.