philthechill Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Is er een manier om minder spieren te krijgen?? Ik moet voor die chick in bleuberry minder gespierd zijn. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Hey Philthechill welkom , Er is net een topic over geopend. Waar veel tips worden gegeven kijk hier maar eens: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17904 Nog wat tips: Je muscles kan je kwijtgeraken door veel te rennen, dus stamina verbeteren. Of gewoon door niet te eten, je laat je CJ even met rust en het spel aan en zodra je terugkomt zijn al je muscles weg. Maar je stamina blijft altijd dat krijg je niet weg door te eten. Je kunt ook niet saven dan verdwijnen ze ook. Als je gaat zwemmen, verdwijnen ze bij mij ook (veel sporten helpt dus). Het is ook handig om een hoge sexappeapl te hebben dan wil ze ook graag sneller. Je kunt je sexappeal verhogen, met kleren, kapsel en een mooie auto! Hier heb je nog wat informatie over je vriendin: Omschrijving:Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning: 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Sex is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe Veel plezier nog op dit forum, Ruurd31.. :'D Bewerkt: 14 november 2005 door ruurd31 Reageren
philthechill Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 he bedankt man!! Reageren
Goliat Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 daar is tog ook een cheat voor? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Om je muscle vol te krijgen wel, maar om hem weer leeg te krijgen is er volgens mij niet. De cheats: PC: BUFFMEUP Xbox: Y, Up, Up, Left, Right, X, B, Left PS2 Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, Circle, Left. Ruurd31.. :'D Reageren
Die Ene Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Volgensmij werkt vet eten ook Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Misschien een beetje laat, maar toch even zeggen dat er wel een cheat bestaat om je weer helemaal mager te krijgen. Enkel de pc en de xbox-cheat staat op WiKiGTA maar ik heb ze even allemaal opgezocht. PC: KVGYZQK PS2: Triangle, Up ,Up, Left, Right, Square, Circle, Right Xbox: Y, Up ,Up, Left, Right, X, B, Right *edit* De ps2 cheat staat nu ook op wikigta. Bewerkt: 15 november 2005 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.