Juice Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik heb een bewegende achtergrond voor een sig gemaakt die ik zometeen ga maken, maar als ik hem plak dan blijft ie gewoon stilstaan. Hoe kan ik hem toch bewegend maken? Alvast Bedankt! Juice Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Waarmee wil je het gaan doen PS of iets anders>? Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Hier is toch een tut over van Tubs: >>>KLIK<<< Daarmee lukt het wel hoor. Jij bent goed in PS dus dat lukt wel . Bewerkt: 14 november 2005 door Giorgo Reageren
Achille Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Haha Slijmbal giorgo. hij heeft paint Reageren
Juice Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Haha Slijmbal giorgo.hij heeft paint Ik had PhotoShop maar die was verlopen. Ik heb die kunstwerkjes van toen die ik heb gemaakt met PS nog bewaard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.