ACID Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 hoi, met wel programma kan ik gemakkellijk en snel een signature maken Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Dit kan je het beste doen met photoshop, je hebt er wel wat tuts bij nodig (tut list in dit subforum) en dan kan je, als je een beetje talent hebt, leuke sigs maken. Anders kan je het altijd nog aanvragen in het sig & ava aanvraag topic. Reageren
Juice Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Dit kan met Adobe PhotoShop. Je kunt ook enkele tuts volgen die op dit forum staan, en zo kun je al gauw een leuke sig maken. Als je PhotoShop niet wilt downloaden kun je je avatars, signatures en wallpapers aanvragen in het Signature-Aanvraagt topic. Veel plezier nog! Juice Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Is dit niet precies hetzelfde als wat ik zij alleen dan wat uitgesprijt? Reageren
Juice Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Is dit niet precies hetzelfde als wat ik zij alleen dan wat uitgesprijt? Sorry BigG. Ik had je post niet gezien. Ik kwam er pas achter toen ik het bericht had neergezet. Het spijt me! Groetjes! Juice Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Je kan natuurlijk ook simpele dingetjes maken met Paint, daarmee kan je gemakkelijk en snel een Signature van maken. Hij zal er wel niet zo goed uitzien als een van PhotoShop, maar dat is logisch. Het kan een paar maanden duren tot je totale controle over PhotoShop ( ) hebt. Reageren
ACID Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 oke, maar ik snap die full sig tut niet die op dit forum staat is er nog een andere goede tut op sigantures te maken. Reageren
Juice Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) hier kun je alle tuts vinden. Succes! Juice Bewerkt: 15 november 2005 door Juice Reageren
Ferre Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 IK gebruik Paint Shop Pro 9.0 IK ben niet echt een held in signature's maken, maar ik vind het wel leuk. Hieronder zie je een eenvoudige signature: Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 hoi,met wel programma kan ik gemakkellijk en snel een signature maken Photoshop is een erg professioneel programma, en wordt zelfs bij grote bedrijven gebruikt... Het kost gewoon veel tijd om het onder de knie te krijgen. Ik zou beginnen met een wat makkelijkere tut, zoals deze. Als je graag een sig wilt hebben, kun je er ook hier een aanvragen. Gebruik het lijstje, anders wordt er geen sig voor je gemaakt. En natuurlijk blijven oefenen... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Click hier voor handige programmas Dat helpt genoeg denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.