Jump to content

wie kan me helpen?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben nu al een tijdje bezig met sa, maar die kraan bij de docks in san fiero pakt geen ene auto :( en ik zie ook nergen s een lijst van welke auto s ze zoeken ofzo. :N

Ik las ergen s dat je de rauto rijschool, moest doen, als dat zo is moet alles dan ook 100% zijn??? want ik heb t wel gehaald maar nie 100% somige zijn bv 70% score.

Geplaatst: (bewerkt)

Hej Lt2viper welkom op het forum :cya: ,

Je bedoeld dat schoolbord, als je die missies wilt doen om auto's te vinden. Moet je eerst de Autoschool halen, dan krijg je Wang Cars tot je beschikking. Als je de missie: Custums Fast Track (meer info klik hier) hebt gedaan, komt er een schoolbord te staan. Dan moet je 30 auto's verzamelen.

Meer informatie vind je hier (klik). In mijn laatste post.

Succes, Ruurd31.. :'D

*Edit: Gebruik de volgende keer eerst de zoekfunctie! ;)

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Hej Lt2viper welkom op het forum :cya: ,

Je bedoeld dat schoolbord, als je die missies wilt doen om auto's te vinden. Moet je eerst de Autoschool halen, dan krijg je Wang Cars tot je beschikking. Als je de missie: Custums Fast Track (meer info klik hier) hebt gedaan, komt er een schoolbord te staan. Dan moet je 30 auto's verzamelen.

Meer informatie vind je hier (klik). In mijn laatste post.

Succes, Ruurd31.. :'D

Fout, je krijgt niet meteen Wang Cars tot je beschikking. Je moet eerst de Autoschool afmaken en dan nog een paar missies, daarna krijg je wang cars

Geplaatst:

Die Wang Cars blijft verwarrend. Als je <<< HIER >>> klikt zie je 4 pagina's vol met topics erover en bij de 1 komt Wang Cars direct na de drivingschool beschikbaar en bij anderen pas later. Ik speel SA nu voor de 3e keer en kreeg Wang Cars pas na de eerste of tweede missie van Toreno (die met de Bigfoot). In alle gevallen krijg je eerst een telefoontje van Jetthro.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij moet je eerst Cesar Vialpando helpen met een paar missies (na de driving school) daarna krijg je wang cars

Uit WikiGTA:

Wang Cars Missions

Zeroing In

Test Drive

Custums Fast Track

Puncture Wounds

Daarna op puncture wounds:

Grand Theft Auto: San Andreas Missie: Puncture Wounds

From WikiGTA - De Nederlandse WikiGTA website!

Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > San Fierro Missies > Puncture Wounds

--------------------------------------------------------------------------------

Puncture Wounds

In deze missie moet je een auto stelen van een meedogenloze bestuurder die Cesar niet te pakken kon krijgen. Om dit te doen krijg je een auto met 3 spikestrips om de banden van de auto te gaan platleggen. Rij naar de auto toe op het einde van de snelweg.

Je moet de auto inhalen en ervoor gaan rijden, dit is vrij moeilijk omdat de bestuurder zeer snel rijdt en allemaal maneuvres uithaalt. Wanneer je voor de auto rijdt, laat je een spikestrip vallen en zal de auto uit balans halen. De bestuurder zal uitstappen, nu krijg je een telefoontje van cesar waar jij zegt dat je de auto hebt kunnen bemachtigen. CJ zal de autobanden vervangen en hierna moet je de auto terugbrengen naar je garage. Missie gehaald!

Beloning

$5000

+ Respect

Wang Cars wordt een asset waar je dagelijks $8000 kan gaan afhalen.

De Wang Cars Missies komen na de driving school.

Bewerkt: door Samurai

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...