Jump to content

Chaos meter


lammecor

Recommended Posts

Bij een van de missies van de 'motorclub' moet je binnen een paar minuten een chaos meter vullen. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid deze meter vol. Zelfs niet met 5 sterren politie achter me aan. Weet iemand hoe je dat moet doen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst welkom op ons forum!

Zet als het mogelijk is een heli klaar. Ga nu op het dak van de Greasy Chopper staan zodat agenten niet bij je kunnen komen. Ga dan vervolgens op alles schieten wat maar kapot kan. Zorg ervoor dat je minstens drie wanted niveau krijgt zodat de VCPD-heli komt. Als die er eenmaal is hoef je jezelf niet meer met de rest bezig te houden. Blijf onophoudelijk op de heli schieten, deze zal na verloop van tijd wel kapot gaan alleen duurt dat lang genoeg om de chaos meter te vullen. Een andere manier is om de vlammenwerper te gebruiken. Nadat je begonnen bent de ruit van de tegenovergelegen motor winkel in te slaan en er in te gaan staan met een vlammenwerper. Steek nu alles in brand wat maar bewegen kan, hierdoor zal de chaos-meter zich ook snel genoeg vullen. Als de chaos-meter helemaal vol is, is de missie gehaald. Hiermee heb je jezelf genoeg bewezen en accepteert Mitch je.

op deze site kun je allemaal tips vinden!

Succes nog verder!

Juice

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

mijn tip:

ga in tank (staat meschien in je gtrage door diem isie bij cortez, of krijg 6 sterren en jat dan of gebruik desnoods een cheat) zorg dat je voor dta de misie begin al steren he (dan zijn er meer politie's en dus ook meer doelen om af te knallen) en daarna is makelijk knal gewon alles af wta je ziet..

Link to comment
Delen op andere websites

Het betste is nog wel:

Ga op 1 van de vele dake staan, druk dan de cheat "NUTTERTOOLS" in, en herhaal deze zo 3×, dan ga je gewoon met je minigun rondknallen:

Je kan het ook doen via Grenades, gooi 100 grenades op de weg, en je Chaosmeter is zo vol :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik heb het heb gedaan is: Voordat je aan de missie begint moet je al minstens 3 sterren hebben, anders heb je niet genoeg tijd. Als je al drie sterren hebt zou ik beginnen met de heli´s af te knallen. (Dit zou ik niet doen met een shotgun want dan gaat het heel langzaam. En als je twee heli´s hebt afgeknald is het metertje (bijna) vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wel cheats gebruikt : 30x big bang intypen.

Als je geen cheats gebruikt : zoek vantevoren een sterk wapen en schiet alles kapot wat maar kan.

Of ga naar een parkeerplaats, daar staan veel auto's die je kunt slopen, dus de chaosmeter vult dan vanzelf.

En schiet de motors kapot die bij dat motorhuis staan.

Marco

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mijn manier was om eerst een voertuig het verkeer te laten blokkeren. Dan wacht ik tot er verkeer is dat vast staat. Dan gooide ik een paar granaten. Met als resultaat dat de auto's ontplofde en ik 1 of 2 sterren kreeg. Daarna schoot ik op elke politiewagen die ik kon vinden. Daarna kwam ik bij drie sterren of hoger. Daarna schoot ik de hele tijd op de helikoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is tijdens deze missie ook aan te raden om eerst op het dak naast die verrotte gekochte keet te gaan staan, je behoudt na de missie (als enige in het spel) namelijk ook je wanted level na de missie voltooid te hebben. Sla hem meteen op na het behalen en je bent het weer kwijt. Als dat nog niet zo is kan je ook nog New Game en dan Laden doen, maar het maakt weinig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik mijn manier ook eens uitleggen ;)

Ik zorgde dat er een tank klaarstond,daar reed ik dus heel downtown door,ik schoot met me kanon,ik reed autos voorbij,en reed ook alle mensen plat.Er stond vanalles in brand,ontploffingen en doden,genoeg chaos dus.

Wel op 1 ding opletten.Zie dat je altijd rijd,een tank rijd niet snel,en valt snel stil,en als er politie is,kan die je zo arresteren dan.Dus let daar wel effe voor op.

Maar dit is de makkelijkste en snelste manier zonder dat je maar 1 schrammetje hebt of getreft word :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik zou geen codes doen maar ik zette daar voor aan aalemaal auto's neer ging op het dak van het gebouw tegenover en schoot een keer met de rocket launcher op de auto en alle auto's ontploffden zo kreeg ik heel snel de chaos meter vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je kan naar de Fort Baxter gaan en de Rhino stelen (na 90 packages) en in

hyman condo zetten. Of gewoon met een vlammenwerper de tegenoverliggende

motorwinkel in een vlammenzee veranderen ;) .

Veel succes. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...