Jump to content

Chaos meter


lammecor

Recommended Posts

Ik heb een tank gebruikt, toen er genoeg politie achter me aankwam heb ik me verscholen op een dak, vervolgens met een pistool op een helikopter richten en schieten (met een pistool omdat de helikopter niet zou weggaan). Als er mannekes uit komen, neem dan vlug een minigun of iets gelijkaardigs. Zorg er wel voor dat je goed beschermd staat (bv. naast een hoge muur)

Zo, ik hoop dat het duidelijk was!

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het zo: zorg dat je drie à vier sterren hebt als de missie begint (dat is makkelijker omdat de VCPD heli dan al boven het gebouw hangt) Ga dan op het dak staan en schiet de heli uit de lucht met een rocket Launcher of -zo mogelijk- een Minigun. De heli explodeert op de grond en neemt (hopelijk) ook een paar agenten, Police's en SWAT-van's mee in haar ontploffing.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet persé al 3 of 4 sterren te hebben als de missie begint, met goeie munitie kan je gewoon lekker alles kapot schieten( rocket launcher b.v.) en de missie gewoon op tijd halen. Met cheats kan je ook gewoon een tank spawnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet persé al 3 of 4 sterren te hebben als de missie begint, met goeie munitie kan je gewoon lekker alles kapot schieten( rocket launcher b.v.) en de missie gewoon op tijd halen. Met cheats kan je ook gewoon een tank spawnen ;)

En als je geen cheats wilt gebruiken krijg zes sterren steel tank een breng hem naar je garage en je hebt hem.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...