David22 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Ik vind hem best mooi. Hij is best simpel, hij is goed licht, en ik vind het wel mooi dat er af en toe een wit stukje langs het randje zit. Een 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Commentaar: Het is ietsje te klein en je BG en je render passen niet goed bij elkaar. Doe wat meer effecten zoals een Gausian Blur , Sharpen , Clouds . De font past er ook niet bij Rate : 5/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Joe wig vind ik heel mooi, .Syfes! De effecten vind ik mooi gedaan, en de kleur past ook bij jou en de afbeelding! Dat verdiend een 9.2/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Beetje leeg en fletsig, maar wel leuke slogan en beetje viesta-style:P 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Aan jou sig vind ik nu eens niets aan. Veel werk is er niet aangeweest. Misschien 2 minuten.Maar als jij die sig mooi vind mag je hem houden . Een 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 volgens mij heb je deze sign al heel lang en ik vind hem niet echt mooi, er is volgens mij maar 1 ding aan gedaan en dat is gaussian blur, ja en de font dan. probeer wat meer effecten in een sign te doen 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 eeen beetje heel eenvoudig. Gewoon laten spiegelen heet dat.. :$ 4.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Leuk,n maar ik vind hem simpel! Gwoon een plaatje en dan een font erop, die animatie vind ik niet echt passen bij het font! Je font vind ik ook niet zo mooi! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Rivel Dit heeft wel iets maar je hebt niet zo veel gedaan . 2/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakooza Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 echt prachtig. de kleuren passen goed bij elkaar en de effecten zijn goed toegepast in deze sig. er is weinig te zeggen behalve dat hij gewoon goed is. 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ik vind hem op zich wel mooi. Maar de voetballer is nogal slecht uitgesneden en de overgang met de rest van de sig ziet er niet erg netjes uit. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) @ Pierro P: Simpele sig, met wat tekst, maar op een of andere manier ziet hij er toch best mooi uit (komt denk ik ook omdat de kleuren wel goed bij elkaar passen): 6/10. EDIT: Het plaatje bestaat uit 3 delen.... ik vind dat knap gedaan: 7/10. PS: Van wel spel is dat plaatje? Bewerkt: 29 mei 2007 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ik vind hem een beetje standaard. Beginner denk ik. Ik vind hem niet zo mooi 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Je sig is best mooi, Ik vind de ketting tof gedaan (zou zelf niet weten hoe het moet) en de font heeft ook wel iets, misschien had je daar wat meer moeten aan doen en wat meer moeten focussen. de achtergrond is wat eentonig, kan je zeker nog wat extra aandoen een mooie 8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 alles wat er staat is mooi gedaan, het overlopen van donker naar licht en de spiegeling. alleen het is vrij simpel. maar ik denk ook niet dat het de bedoeling was om een heel moeilijke sig te maken. de boodschap is duidelijk, dus ik geef je een 7,5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.