Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

He Roadrunner, tijd geleden! :tu:

Maar ik rate je signature eventjes.

Ik vind hem heel geheimzinnig, en het idee is goed, alleen de uitwerking is minder. De letters zijn onduidelijk en ik ben meer voor iets symmetrisch. Ik geef je een 6,7/10. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kleurencombinatie is goed en de render valt goed in de achtergrond maar de stijl van de achtergrond is mischien ietsjes anders maar dat valt nauwelijks op, ik moet gewoon ff een minpuntje noemen:P 9

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n super mooie sig.

Het is erg donker, de objecten zijn precies binnen het kader gescaled terwijl het ook erg mooi kan zijn als het buiten je kader komt, bijvoorbeeld die aardbol.

Die aardbol met die lichtstreep is wel leuk gedaan, alleen wat ik niet zo mooi vind is die tekst. Het past er totaal niet bij, het lettertype is niet zo mooi en het kleurgebreuk kan beter.

Maar zonder die tekst is het een nette sig ;).

Mijn cijfer: 6.6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ok eerlijk is eerlijk jij was dus eerder, dan rate ik de jouwe wel :puh:

Simpele achtergrond (Gradient + .. Blur) en je render is niet al te goed uitgeknipt. Tekst is nogal onduidelijk en past niet goed bij het geheel. Ik geef je een 5/10

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Ok eerlijk is eerlijk jij was dus eerder, dan rate ik de jouwe wel :puh:

Simpele achtergrond (Gradient + .. Blur) en je render is niet al te goed uitgeknipt. Tekst is nogal onduidelijk en past niet goed bij het geheel. Ik geef je een 5/10

Mooi, maar nogal moeilijk om er iets in te zien. Volgens mij was dit wat water die jij vervormd hebt zoals je zou moeten doen in die contest van jouw. Ik vind het niet echt zo mooi. De kleuren zijn veel te fel, en de rand is ook niet zo mooi.

6/10...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...