ThunderDuck Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Ik vind deze signature niet mooi. Hij is soms gewoon wat pixelig, het font is de verkeerde kleur, en de achtergrondkleuren passen niet bij de render. Het spiegel-effect is verkeerd gegaan, je ziet de achtergrond er door heen. De opacity is wat verlaagd, en dat is alles. De vector-brushes zijn leuk gedaan, oplopend. Er zit volgens mij wel wat werk in, en dat vind ik toch wel een pluspunt. Ook al is hij niet mooi, hij ziet er wel verzorgd uit. Een 7/10 voor het werk, en omdat het tóch wel iets heeft. B.T.W: Bij mij moet je verder kijken dan je neus lang is, dan zie je hoeveel erin zit. Bewerkt: 31 mei 2007 door ThunderDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Ik vind deze signature niet mooi.Hij is soms gewoon wat pixelig, het font is de verkeerde kleur, en de achtergrondkleuren passen niet bij de render. Het spiegel-effect is verkeerd gegaan, je ziet de achtergrond er door heen. De opacity is wat verlaagd, en dat is alles. De vector-brushes zijn leuk gedaan, oplopend. Er zit volgens mij wel wat werk in, en dat vind ik toch wel een pluspunt. Ook al is hij niet mooi, hij ziet er wel verzorgd uit. Een 7/10 voor het werk, en omdat het tóch wel iets heeft. B.T.W: Bij mij moet je verder kijken dan je neus lang is, dan zie je hoeveel erin zit. Je hebt een paar leuke effecten en brushes gecombineerd, alleen de tekst is niet zo goed te lezen. Werk daar aan 6,5/10 mooie begin signature. Mijn werk is niet uitgebreid in ingewikkeld, het moest meer strak en simpel lijken. Simpel, maar het moest toch iets uitstralen. Ik hoop dat ik daar een beetje in geslaagd ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakooza Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) je doel is perfect gelukt, maarja echt speciaal is ie ook niet echt. de border is wel leuk. 6/10 Bewerkt: 1 juni 2007 door jakooza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 je doel is perfect gelukt, maarja echt speciaal is ie ook niet echt.de border is wel leuk. 6/10 Om een of andere manier vind ik hem er wel grappig uitzien (meerdere keren over elkaar heen?) en blur. Ik vind je Render/stock niet zo mooi ingeblend. De kleuren passen wel goed bij elkaar. Ik vind de font wat standard, maar die wordt wel mooi door de effecten. Ik geef hem een 7,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Je hebt deze allang, en ik vind hem nogal simpel en lelijk en pixelig, maar hij is wel grappig gedaan! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Simpele sig. Een huisje moddelen of even een plaatje van een huisje pakken. Tekst erbij en klaar. Al dat grijs maakt hem ook wel saai. Probeer iets meer kleur en een betere render te nemen, dat staat al stukken beter. 5/10 Meer kan ik er niet van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Beetje simpel maar wel mooi gerenderd! Hij is niet zo groot en dat geeft een ruimere en rustigere indruk op het forum. 7.5/10 Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Veel kan ik hier niet aan zeggen Het is gewoon een score. 3/10 .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Zeer mooi. De graphics zijn erg goed. Het oranje overheerst een beetje maar dit is niet erg. Alleen vind ik de tekst nogal klein. Voor de rest geweldige sig. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 leuke sig pierro p 7.5/10 @ hieronder post hij is door jakooza gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 Wel leuk gemaakt alleen jammer datde tekst zo groot is. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 Leuk, een basketballer. Ik geef hem een 7,5. Wie vindt wat van mijn nieuwe signature? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 Niet echt mijn smaak. Veel werk is er waarschijnlijk niet aan geweest. Wel leuke sig.Maar zeker niet voldoende voor een 8. Toch een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ach Formule 1. Ook niet helemaal mijn smaak, maar het ziet er mooi uit zo al die wagens , dus ik geef je score: 7/10 en de mijne? Bewerkt: 5 juni 2007 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 naar mijn mening is hij slecht gerenderd, het tekst effect is wel leuk maar de achtergrond is weer saai. ook is t jammer dat alles zo kartelig is. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.