King Room Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 Wel leuk gemaakt Backsmash maar ik mis alleen een border. 6,7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 en nog is: een wijs man vertelde mij ooit het volgende: Een border voegt niets van waarde toe. Het neemt een stukje sig weg. het is voor mij waardeloos. er zit zelfs een border op, maar die is heeel slecht te zien. nouwja ontopic: ziet er wel leuk uit, vooral de achtergrond is leuk gedaan. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 niet mooi!, zit niet eens kleur bij 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 niet mooi!, zit niet eens kleur bij 5.5/10 Vind het effect met de sterretjes wel mooi, verder niet echt speciaal. Het "gta" lettertype komt ondertussen ook me neus uit. 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Simpel en mooi 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 dit is een van de mooiste sig die ik heb gezien 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Best mooi. De kleuren passen mooi bij elkaar. Alleen vind ik het lettertype niet echt goed bij de sig passen. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 vind het niet echt een mooie sign, de afscheiding tussen de 2 kanten is wel mooi gedaan maar verder is er volgens mij niet veel mer aan gedaan 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Ik vind het niet echt mijn smaak een 6/10 Vriendelijke groet stijn Edit: ik vind het effect aan de linker kant wel mooi 7/10 Bewerkt: 7 juni 2007 door Bigstijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 De achtergrond is leuk gedaan, ziet er een beetje mysterieus uit en de kleuren zijn ook goed, alleen die lijnen rechts vind ik een beetje overbodig. De render is goed geplaatst en goed ingeblend. De tekst vind ik een beetje te opvallend en de kleuren passen niet zo goed bij de rest van de signature, font en grootte is wel leuk gedaan, ik zou gewoon de kleur ervan wat aanpassen en wat meer inblenden. Ik vind dit best wel een geslaagde signature, buiten die paar puntjes dan, 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 mooi gedaan eros leuke render en achter grond 7/10 Vriendelijke groet stijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Wel mooi gedaan Stijn, alleen misschien kon je de render ergens anders neer zetten zodat je signature wat voller wordt. Maar voor de rest is er niets mis mee 7,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Ik vind hem best mooi. De render is er goed ingemaakt, en de effecten zijn mooi 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 vind hem veels te makkelijk en eenvoudig, de font kleuren zijn ook niet echt mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Leuk achtergrond effect de render is ook mooi 8/10 Vriendelijke groet stijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.