DaddyPimp Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Erg vette sig! Mooie render en achtergrond, alleen de tekst is wat minder.. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Erg orgineel DP. Ik vind hem erg vet gemaakt. 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Ik vind de achtergrond mooi met al die lichteffecten enzo. Ik vind het lettertype wat standard. Ik vind dat het hoofd van je render/stock niet zo goed is ingeblend en het lijkt of je render wat kleur verloren heeft (.gif bestand ofzo). Ik geef hem een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stolk Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Niet echt mijn smaak, 6 Bewerkt: 9 juni 2007 door Stolk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Leuke sig, vooral de effecten passen erbij. De render is goed ingeblend, en heeft ook het licht-effect meegekregen. De tekst heeft een leuk lettertype, ik kan je naam echter er niet in ontdekken, en dat hoort (vind ik) toch bij een signature. De lijnen aan de boven- en onderkant zijn te dik. De kleuren zijn mooi gekozen, en de brushes (als het brushes zijn) zijn ook erg leuk gekozen en geplaatst. Over alles toch wel een 8.5/10 waard. Misschien lijkt het weinig, maar ik geef haast nooit hoge rates. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Niet echt een mooie sig 6/10 Ik vind die oogen wel grappig en die mond ook Vriendelijke groet stijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Ziet er strak uit , mooi gemaakt(heb er niet echt verstand van ) , een 9/10 ik hou wel van dat soort sigs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2007 Lettertype: 8 Plaatsing: 8 Face: 9 Kleur: 7 Render: 9,33333333333333 Plaatsing: 10 Mooiheid: 9 Ingeblend: 9 Border: 9,5 Stijl: 10 Dikte: 9 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 10 Effecten: 10 Overige: 9 Bonuspunten: 8 Commentaar: Heel goed gelukt. Je hebt je best erop gedaan! Ga zo door! de plaatje ziet er goed uit! TOTAAL: 9,104167 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Vind de sig een beetje simpel en kinderlijk en daar hou ik niet echt van maar het is wel origineel dus geef je een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ik vind het simpel maar mooi . Smudge eens 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ik vind het simpel maar mooi .Smudge eens 8/10 Ja wat moet ik zeggen. Hij is mooi roze. Verder mooie efecten. En je heb he render mooi uitgeknipt. Ga zo door.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Opzich wel mooi gedaan, maar het golf effect mocht je wel iets minder op de soldaatjes doen. Achtergrond is wel vet, maar die wordt alleen een beetje saai als je zo'n grote sig neemt. Een zwarte 1 pixel border zou ook niet slecht staan denk ik. Verder is 'ie wel oké. 6,9/10 @ hieronder: Enig idee hoeveel render werk dat is....? Bewerkt: 14 juni 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Lettertype: 8 Plaatsing: 8 Face: 9 Kleur: 7 Render: 9,33333333333333 Plaatsing: 10 Mooiheid: 9 Ingeblend: 9 Border: 9,5 Stijl: 10 Dikte: 9 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 10 Effecten: 10 Overige: 9 Bonuspunten: 8 Commentaar: Heel goed gelukt. Je hebt je best erop gedaan! Ga zo door! de plaatje ziet er goed uit! TOTAAL: 9,104167 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Deze eer gaat uit naar Dead-Dodo , hij heeft hem gemaakt op mijn verzoek. Ik weet dat ik neit mag reageren in dit topic maar ik moest dit wel ff rechtzetten De signature boven mij: Tè simpel , gewoon het MW logo. Dus je krijgt van mij een 3/10 omdat het verder gewoon ene mooi logo is xD Bewerkt: 12 juni 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind hem niet mooi sorry, het is niet mijn style. Het lijkt net als je die plaatjes erop heb geplakt. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind hem niet mooi sorry, het is niet mijn style. Het lijkt net als je die plaatjes erop heb geplakt.2/10 Okee, jou sig is er mooi, de achtergrond is erg goed en de tekst past erbij.. 9/10 Offtopic: Geslaagd op CSG Eekeringe of op de RSG? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.