Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Beste grafische wonders.

Het valt me op dat er steeds vaker weer verkeerd en niet volgens de regels signatures beoordeeld en gerate worden. Ook wordt er af en toe gequote, en wordt er soms op bepaalde posts gereageerd. Dit is niet de bedoeling, en zal dan ook moeten veranderen.

Raten en beoordelen gaat hier net zo als in de gehele showroom volgens de Regels. Post met reacties als: "mooi een 9" worden gezien als spam, en is dus tegen de regels. Geef een motivatie achter je beoordeling, en geef eventuele tips of verbeteringen.

Verder wordt hier niet gereageerd op andermans beoordelingen, dat doe je maar via pb. Daarnaast mag je hier maar één keer per dag posten. Lees voor meer info de eerste post van dit topic nog een door..

Mensen die zich alsnog niet aan de regels houden zullen hier op aangesproken worden. Gaat iemand herhaaldelijk de fout in worden er andere maatregelen getroffen in de vorm van een officiele warn..

Bedankt voor jullie aandacht :), gaan we verder met het raten van de signature van .Syfes!! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel mooi maar niet zo van waaw..

Probeer er iets in te zetten dat mensen doet zeggen van wow daar ga ik eens beter naar kijken!

Originaltiteit vind ik wil goed.

8 / 10

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn opzich wel mooie userbars, ook wel leuk dat ze achter elkaar verschijnen maar mischien als kleine tip zou je ze nog met een speciale overgang kunnen laten zien IPV ineens overspringen, zou het iig wel specialer maken.

7/10

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaan ;)

een 8.5/10

Ik vind alleen die blokken op de achtergrond iets minder ;)

Mischien kun je volgende keer een andere brush nemen :)

Verder vindt ik hem hartstikke mooi!

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie render en achtergrond, alleen het font vind ik er totaal niet bij passen. :7 Die 'streepjes' aan de zijkanten zijn wel geinig en misschien is een bordertje ook wel leuk. :)

7,2/10

@ hieronder: Hij kan helaas niet groter, hij is nu al 100kb. :puh:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...