Grove St. Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Leuke signature Verrity! Jammer van de slechte kwaliteit. Het rode is nogal .JPG achtig en dus lelijk en niet mooi vol rood. Het font vind ik zelf te kartelig (pixel-achtig). Voor de rest strak! Ik geef je een 7,2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Goed afgewerkt en de kleuren passen bij elkaar maar dat op de achtergrond is niet goed te zien maar toch een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 - punten : De brushes aan de zijkant (het geeft geen mooi effect ) +Punten : De font past goed bij de achtergrond en render De achtergrond zelf vind ik mooi gedaan Rate 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathijs MdG Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Ziet er goed uit, alleen vind ik hem soms iets te donker, en er zou iets meer lightning in mogen... 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Zeer speciale sig! Erg mooi! Het lichteffect in het midden van de sig is zeer mooi geplaatst en ook zeer goed gelukt. De render zelf is ook zeer goed gekozen. Straalt kracht uit Je naam links is niet te opvallend maar ook niet te onopvallend geplaatst, dus net goed. Ik probeer altijd toch minstens 1 slecht puntje te zoeken en dat is hier misschien dat je in de uitersten van je sig ineens "stopt", het gewoon zwart laat. Erg is dat zeker niet, maar ja ik moest toch ergens proberen iets negatief te zoeken 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vindt het niet zon super sig Aangezien het animatie is. Ik vindt de achtergrond wel mooi 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vind hem mooi, heel mooi zelfs. Alleen het lettertype past niet echt goed bij de sig zelf, daarom geef ik een 8.5 PS: die van mij is gemaakt door .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 wel een mooie sig maar zo effen kleuren-->7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Simpele maar grappige sig. Er konden wel wat meer effecten bij maar het idee zelf is erg leuk. mmm Beer 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo mooi gedaan. Maar er valt moeilijk aan te zien wat je eraan gedaan hebt... Effecten zitten er precies niet echt in, maar ik heb geen flauw idee hoe je dit gemaakt hebt. Mooi vind ik het ook niet echt, en het lettertype past er ook niet bij. De rand is ook veel te dik... 6/10. Bewerkt: 23 juni 2007 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Goed voor een beginner maar ik doe eigenlijk precies hetzelfde. Te weinig effecten en dan ziet meestal het midden er kaal uit. Leuk voor een beginner 7.5/10 Vriendelijke groet stijn >>> Door RonaldVC: Je mag hier maar 1 keer per dag posten. Omdat ik een paar posts hierboven nog eens duidelijk gemaakt heb wat de regels zijn geldt dit meteen als laatste waarschuwing. Ga je hier nog een keer de fout in ontvang je een warn van 20%.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vind het gheel heel goed maar het was mischien leuker als die effecten uit de staf van die gast kwamen maar ik vind het toch zeker een 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Hij is wel mooi. Mooie kleur blauw. mooi RR erin gezet. 8,125/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Te simpel. Achtergrond zwart maken, tekst erop, rendertje erin, en klaar is Kees. Een 1/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bronko Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Mooie Sig, Lettertype is ook wel goed alleen wat leeg in het midden. Een 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.