$big$smoke$ Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 een geslaagde signature,de achtergrond past bij de afbeelding,maar de afbeelding vind ik iets minder--->8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) goeie kleurencombinatie. Je hebt de render goed geplaatst en de achtergrond vind ik prachtig, zeker die lichtblauwe 'gloed'. hoe doe je dat (pb?)?. De font is ook wel passend. Ik vind niet eens minpunten.... 8,5/10 Bewerkt: 24 juni 2007 door Pitbull Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik vind deze sig wel leuk maar een beetje simpel. Een foto met wat tekst erbij. Er kunnen wel wat effecten in. 5/10 Bewerkt: 24 juni 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 De kleur van de naam past goed bij het bord en die Namen staan op de goede plekken, voor de rest is het niet echt speciaal ik zie ook niet goed wat het nouw eigelnijk is of waarvan... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Leuke sig, het tiles effect op de achtergrond is geslaagd. De kleuren zijn een beetje eentonig en niet echt geweldig. De tekst en de effecten zijn wel leuk. Wat me het meeste opvalt is dat het formaat te klein is, waardoor alles erg opgepropt staat. Neem de volgende keer een groter formaat. De border is ook een beetje raar van kleur, en iets te dik in mijn ogen. 65% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Heel mooi gedaan . De effect zijn er en ze zijn heel mooi en ze passen bij je sig De font ben ik ook heel tevreden over . Alles is mooi gedaan . 9/10 Bewerkt: 25 juni 2007 door .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Opzich vind ik de sig wel mooi. Mooie effecten en kleuren Alleen je naam ontbreekt en hij is nogal klein. Ik vind deze niet zo goed als je vorige sig 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 de achtergrond en de auto passen bij elkaar maar ik vind het lettertype ietsje minder----->7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 leuke sign, maar naar mijn doen iets te makkelijk gemaakt en ook erg weinig effecten erop 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Ik vindt die oil effects wel mooi render is best goed lettertype mooi Gabriel ros en djanick Goed lettertype Effect wat om gabriel ros zit ook heel mooi Vet goede sig 9 Bewerkt: 26 juni 2007 door Bigstijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Goeie stofwolk render, past goed bij t plaatje. Maar de letters zijn niet. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Grappige sig. Er zijn mooie effecten gebruikt. Lettertype ziet er goed uit en past goed bij de rest van de sig. Over de render heb ik niks te zeggen ziet er prima uit. De tekst vind ik wel grappig. Guns for fun 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Mooie sig, auto past er goed bij. Rate: 8/10 Bewerkt: 27 juni 2007 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 De lettertype past goed bij de sig, en de kleur ook. Ik kreeg t een beetje koud toen ik naar je sig keek [/font] 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 niet slecht maar ik vind hem niet mooi een sesje. een hele zooi tekst is ook in signature Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.