Traser Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 Mua beetje render + brush + border + brush T is nie zoveel 4.4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 Mooi gedaan maar laat een beetje meer zien van die render/stock. Ook waat meer c4d en wat distort filters. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 mooi alleen snap ik nietecht wat er mee bedoet word een 7/10 Mua beetje render + brush + border + brush er heeft veer meer in gezeten als dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 (geen slechte bedoelingen ) Niet mooi gemaakt ook onvolledig . En ik zou een beetje c4D toevoegen >>> Door RonaldVC: Eén post per dag jongens.. Lees nog even de eerste post van dit topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Ok ik heb lang niet meer gewerkt met PS maar kom maar op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Ik vind hem niet echt mooi, veel te druk. Voor de rest mooie effecten. Jammer dat je geen rand hebt. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 De kleuren passen wel bijelkaar. Alleen de text is net iets te simpel. Wie weet een iets mooiere font. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 De kleuren passen wel bijelkaar. Alleen de text is net iets te simpel. Wie weet een iets mooiere font.6/10 Ik heb betere van je gezien hoor,, maar dit is niks 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathijs MdG Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ehrm... Deze is mooi, maar sommige plekken beetje kaal... Hoewel je je daardoor wel goed focussed op de render 8/10 Bewerkt: 11 december 2007 door Mathijs MdG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Ik moet eerlijk zeggen dat ik je sig niet mooi vind. Maar dat is puur mijn smaak. Ik hou van lichte en vrolijke sigs. De sig an sich is best goed. Wel vind ik dat het font niet erg duidelijk is. Ik geef je een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Leuke signature, de kleuren passen goed bij elkaar en de c4d heb je er goed ingeplaatst. Je had misschien nog wat meer aandacht aan de tekst. Om te beginnen kan je de tekst een ander kleurtje geven en je kan er misschien nog wat leuks mee doen. Daarnaast zou ik de background nog een beetje aanpassen zodat het licht iets meer van onderen komt, dan staat het net wat beter in verhouding met de render. Voor de rest ziet 't er erg goed uit 78% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Beetje saai maar wel leuk dat eendje,, 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Wel mooi en de kleuren passen goed bij elkaar: 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Ik vind hem wel grappig opzich is tie ook nog wel mooi 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 er is niets mooi aan sorry hoor 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.