Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Tja, je kan zo'n signature moeilijk raten, omdat het gewoon een stock is. Maar het is wel zeker een mooie stock.

Het is denk ik vooral mooi door de kleuren. Ik weet niet precies waarom, maar dit spreekt me gewoon aan.

7.8/10

Edit: ik zie nu pas je tekst erin. Het past er heeeeeeeeel goed bij! :puh: Vooral omdat het echt een schoolbordtekst is. Ik had het eerst niet gezien, zo goed is het erin gebracht!

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, je kan zo'n signature moeilijk raten, omdat het gewoon een stock is. Maar het is wel zeker een mooie stock.

Het is denk ik vooral mooi door de kleuren. Ik weet niet precies waarom, maar dit spreekt me gewoon aan.

7.8/10

Edit: ik zie nu pas je tekst erin. Het past er heeeeeeeeel goed bij! :puh: Vooral omdat het echt een schoolbordtekst is. Ik had het eerst niet gezien, zo goed is het erin gebracht!

Deze is zeker niet verkeerd. Een mooie Assasins Creed Signature. Leuke kleuren leuke tekst enz. Alleen jammer dat er geen duidelijke border omheen zit.

70%

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature hoor. Het eerste wat me opvalt het is het lichteffect, dat ziet er echt keurig uit. De tekst is ook wel leuk, al had ik zelf een ander lettertype gekozen. Die soort van scanlines op de background passen er eerlijk gezegd ook niet echt heel goed bij, ik zou de background iets blurriger maken als ik jouw was. Voor de rest vind ik hem niet echt heel speciaal, misschien had je nog wat meer aan de border kunnen werken, of je had ervoor kunnen zorgen dat de kleuren iets feller zijn op sommige plekken. Maar nogmaals, zeker niet slecht hoor, naast deze puntjes. Kutgw! 80%

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet mooi. :puh: Het font past totaal niet bij het geheel en de tekst vind ik ook niet helemaal... normaal. Ik hou gewoon niet van deze soort sigs.

1/10

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi! Mooie effecten. Licht past mooi bij het donker tenminste zoals jij het laat overgaan. Ook mooi gedaan met die tank, dat je het ongeveer voor de helft ziet. Die tank lijkt ook op een echte tank. Ook mooie bijpassende tekst!heel mooi

10/10!

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht een leuke signature, gewoon een mooie simpele stock gepakt. Niet te groot niet te klein, mooie gele border erondomheen, alleen staat er zo'n gang naam in en dat vind ik altijd jammer. Want een signature is een handtekening en dat is iets persoonlijks. Dan vind ik het altijd jammer dat er zulke gang-sigs zijn. Maar dat is mijn mening. Het font van beat down is ook wat onduidelijk, misschien had het wat scherper gekunnen. Toch is het al met al een mooi geheel en toch zeker een 7 waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...