Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Erg mooi gemaakt, ik geloof dat je hem al een tijdje hebt (ik kan mij tenminsten niet anders herinneren). Hij ziet er erg mooi uit met die schaduw bij 'pulp fiction' en 'RonaldVC'. Je hebt ook die mensen er netjes in verwerkt. Ziet er al met al keurig uit :Y

PS: Bij mijn sig gaat het natuurlijk niet om hoe mooi hij is, maar om de boodschap die erin zit

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Simpel, maar toch 'doeltreffend' ^_^ Jammer dat je er geen tekst bij heb, met je naam o.i.d.

8/10 wegens gebrek aan tekst maar verder ok

Greetz :sigaar:

een zeven omdat je die stad hebt moeten bouwen. voor de rest geen indruk op mij

het gaat om de orginaliteit he?

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Link to comment
Delen op andere websites

/\/\/\/\/\/\

Erg droog plaatje en best origineel

8/10

Mooi plaatje, de tekst eronder vind ik wel vet en die gradient in het halo teken, maar volgens mij van internet gehaald

Als hij van internet is: 5/10

Van jezelf: 8/10

;)

>>> Door RonaldVC: Graag raten volgens de Showroom Regels, lees ook de eerste post van dit topic even door voor extra info. <<<

Bewerkt: door XarX
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi. Het is een mooi geheel.

9/10. :tu:

>>> Door RonaldVC: Ik heb nou wel genoeg gewaarschuwd. In korte tijd heb ik een aantal keer aangegeven dat hier gewoon volgens de Showroom Regels gerate/beoordeeld moet worden. Zelfs in de post hierboven heb ik het neergezet. Dit soort posts worden gezien als spam, en je ontvangt hierdoor dan ook een warn van 20%. Verdere informatie, zie pm-inbox..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan vooral met al die karakters van San andreas, ik vind hem alleen niet echt origineel omdat ik een heleboel mensen met dit plaatje zie:

6.5/10

>>> Door RonaldVC: Laatste waarschuwing voor jou. In de topictitel en in de eerste post van dit topic staat duidelijk dat je maar 1 keer per dag mag posten hier. Volgende keer de fout in betekend 20% warn..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan vooral met al die karakters van San andreas, ik vind hem alleen niet echt origineel omdat ik een heleboel mensen met dit plaatje zie:

6.5/10

>>> Door RonaldVC: Laatste waarschuwing voor jou. In de topictitel en in de eerste post van dit topic staat duidelijk dat je maar 1 keer per dag mag posten hier. Volgende keer de fout in betekend 20% warn..<<<

Best wel mooi sig ik zou alleen de render wat meer laten in blenden in de 8ergrond en wat text toevoegen maar de 8ergrond is wel goed gekozen ;)

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...